montone cycling bv veiling
- Matthijs1973
- Forum-lid
2 veilingen hiervoor had in een 59cm frame voor € 340, dat was 1 bod boven het openingsbod. Inclusief btw (21%) en opgeld (16%) had ik een mooi frame in huis voor € 477,-. Tip: zet zoveel mogelijk frames in jouw maat in je kavellijst en kijk welke niet zo 'actief' is. Grote kans dat je daar goedkoop kunt winnen. Ik zie nu echter wel dat er niet zo heel veel frames meer in de veiling gaan.....
-
- Forum-lid
Ben vanmorgen op de kijkochtend geweest, de frames vielen een beetje tegen. Hoofdzakelijk gebruikt of inderdaad retour goederen met krasjes en beschadigingen.
Op een aantal frames zit een sticker met non rideable prototype, dit op meer frames dan bva in de omschrijving vermeld.
Zou alleen bieden als je op de kijkochtend bent geweest, dit om teleurstelling te voorkomen.
Op een aantal frames zit een sticker met non rideable prototype, dit op meer frames dan bva in de omschrijving vermeld.
Zou alleen bieden als je op de kijkochtend bent geweest, dit om teleurstelling te voorkomen.
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Niet te negatief mensen. Veiling is veiling.... Je moet gewoon heel erg goed opletten.
Voor 500 euro (incl. alles) koop je op deze manier dus nog steeds een TOP frame (ww 1600 euro). Dat is nog steeds een SUPERdeal in mijn ogen.
Voor 500 euro (incl. alles) koop je op deze manier dus nog steeds een TOP frame (ww 1600 euro). Dat is nog steeds een SUPERdeal in mijn ogen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Vraag me werkelijk af wat er zo briljant is aan die BeOne frames zien er niet slecht uit maar voor wat meer geld heb je een top alu frame met garantie(CAAD 10, Ultimate AL etc). Als je dan ook nog de risico's meeneemt en hoort dat mensen uiteindelijk tegen de 700 euro kwijt zijn zou ik het wel weten.
- Matthijs1973
- Forum-lid
ik rij nu een tijdje op de be one raw pro, carbon frame en was bij elkaar 470 euro kwijt. Lijkt mij geen verkeerde deal en het frame rijdt absoluut beter dan mijn vorige, een alu giant tcr. Met veilingen heb je altijd het risico dat je meer gaat betalen dan je jezelf als limiet had gesteld, mensen maken zichzelf gek Bij deze veiling is het echt zaak dat je goed kijkt welk frame je wilt hebben omdat er, zoals eerder gezegd, wat rest- en retourpartijen tussen zitten.
haaldoor schreef:Vraag me werkelijk af wat er zo briljant is aan die BeOne frames zien er niet slecht uit maar voor wat meer geld heb je een top alu frame met garantie(CAAD 10, Ultimate AL etc). Als je dan ook nog de risico's meeneemt en hoort dat mensen uiteindelijk tegen de 700 euro kwijt zijn zou ik het wel weten.
Een CAAD10 krijg je sowieso niet als los frame , los van een enkeling die de fiets sloopt en de frames los aanbied.
En een Canyon wou ik nog niet als het de laatste fiets op de wereld was
Ieder z`n smaak natuurlijk maar de Beone is mooi , rijd geweldig en tsja ik was wat veel geld kwijt maar gezien het feit dat ik wat winst heb gehad op de 2e Beone wat ik had gekocht heb ik hem alsnog voor redelijk geld.
En hoe je het ook draait er zijn zat mensen die afgelopen tijd 1629 euro voor het frame betaald hebben en dan is tussen de 500 en 700euro toch een koopje.
Alleen zijn er nog maar bizar weinig koopjes over en gok ik dat de frames voor de sluiting weggaan voor de hoofdprijs
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Tsja heb maar eens garantie dan moet je hem toch ver weg gaan sturen en je kan er wel vanuit gaan dat je frame overlijd maar ik koop met dat idee echt geen fiets.
En een CAAD vind ik zeker wel mooi maar is en blijft alu en net zo duur als de carbon Beone.
De Canyon wil ik het niet eens over hebben
Net in ieder geval een een alu crosser gewonnen voor nog geen 100euro incl alle kosten alleen ex verzending.
Leuk voor woon werk verkeer z`n crosser
En een CAAD vind ik zeker wel mooi maar is en blijft alu en net zo duur als de carbon Beone.
De Canyon wil ik het niet eens over hebben
Net in ieder geval een een alu crosser gewonnen voor nog geen 100euro incl alle kosten alleen ex verzending.
Leuk voor woon werk verkeer z`n crosser
Laatst gewijzigd door peter1981 op 20 nov 2013 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
Ik wil niet negatief zijn over de BVA veilingen, het ging me er alleen om dat er deze keer veel oude frames geveild werden zonder dat dat vermeld is.wido schreef:Niet te negatief mensen. Veiling is veiling.... Je moet gewoon heel erg goed opletten.
Bij de vorige Montone veilingen waren het allemaal nog nieuwe frames, bij de veiling van Buitenhuis in Apeldoorn heb ik voor echt weinig hele leuke dingen gekocht.
Ik ben dus op de kijkdag geweest en heb wat frames in de favorieten gezet en zie nu dat er sommige frames voor 500,- verkocht zijn waar dus echt behoorlijke scheuren in zaten zonder dat dit vermeld is in de advertentie.
Moraal van dit verhaal, bij BVA altijd even naar de kijkdag gaan om teleurstelling achteraf te voorkomen.
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
ja als er niet nieuw in doos bij stond moest je echt wel opletten
volgens mij was het wel allemaal redelijk duidelijk middels een foto of toch in de beschrijving.
Maar dat je nu zegt het stond er groot bij echt niet
Stond een Bulls frame tussen met een kromme achtervork wel een foto ervan waar het slecht te zien was maar niks in de beschrijving.
En zo kan ik er nog een paar opnoemen
De 56 pro raw in de kleur zoals ik hem heb is ook voor bijna 700 euro weggegaan , dus ik had maar niet geboden
De andere 56ers trouwens ook voor best veel geld :O
Ach hopelijk heb ik goed zaken gedaan deze reis al was vorige keer ook zeker niet slecht
volgens mij was het wel allemaal redelijk duidelijk middels een foto of toch in de beschrijving.
Maar dat je nu zegt het stond er groot bij echt niet
Stond een Bulls frame tussen met een kromme achtervork wel een foto ervan waar het slecht te zien was maar niks in de beschrijving.
En zo kan ik er nog een paar opnoemen
De 56 pro raw in de kleur zoals ik hem heb is ook voor bijna 700 euro weggegaan , dus ik had maar niet geboden
De andere 56ers trouwens ook voor best veel geld :O
Ach hopelijk heb ik goed zaken gedaan deze reis al was vorige keer ook zeker niet slecht
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike