Boardman
- Jaap Telder
- Forum-lid
Ik vind het een prachtige fiets, veel mooier dan een Canyon of Rose die ik toch wel zie als directe concurrenten van Boardman.
Ik denk wel dat jouw weegschaal wel erg positief is ingesteld want ik vind dit wel erg licht voor een fiets met Ultegra 6700 en Aksiums...
Ik denk wel dat jouw weegschaal wel erg positief is ingesteld want ik vind dit wel erg licht voor een fiets met Ultegra 6700 en Aksiums...
Campagnolo Ultra Dork
- Jaap Telder
- Forum-lid
Denk ik ook, heb hem desondanks twee maal digitaal gewogen.Ernie C. schreef:Ik vind het een prachtige fiets, veel mooier dan een Canyon of Rose die ik toch wel zie als directe concurrenten van Boardman.
Hij is lichter dan mijn Canyon Ultimate met Sram Force.
Ga de Boardman dus wel meenemen op vakantie, de bergen in.
Frame weegt ook maar 895 gram.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 09 jan 2014 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
helemaal mee eensErnie C. schreef:Ik vind het een prachtige fiets, veel mooier dan een Canyon of Rose die ik toch wel zie als directe concurrenten van Boardman.
Een Boardman zou ik mezelf nog wel op zien rijden
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- Jaap Telder
- Forum-lid
DankSoap schreef:Netjes hoor Jaap, wielen staan erg mooi bij de fiets.
Je hebt inderdaad zeer mooie wielen gekozen Jaap! En imho de mooiste van welke dan ook.
Het "gezeur" van de gele embleempjes is hier volgens mij ook niet van toepassing .
Deze keer in het Fiets magazine vallen ze ook weer in zo'n gaaaap herhaling...
Het "gezeur" van de gele embleempjes is hier volgens mij ook niet van toepassing .
Deze keer in het Fiets magazine vallen ze ook weer in zo'n gaaaap herhaling...
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
- Jaap Telder
- Forum-lid
- Jaap Telder
- Forum-lid
Mijn waardering en enthousiasme voor dit frame/deze fiets had ik al laten merken.
In deze nieuwe test blijkt weer dat dit een topfietsje is!
Is trouwens in Engeland niet alleen bij Halfords te koop maar ook bij een aantal online-fietsshops, waar ik het losse frame ook gekocht heb.
http://www.bikeradar.com/road/gear/cate ... -14-48135/
De nieuwe SLR 9.8 2014 heeft een iets ander kleurschema, loont de moeite niet om daarvoor het 2014 frame aan te schaffen
In deze nieuwe test blijkt weer dat dit een topfietsje is!
Is trouwens in Engeland niet alleen bij Halfords te koop maar ook bij een aantal online-fietsshops, waar ik het losse frame ook gekocht heb.
http://www.bikeradar.com/road/gear/cate ... -14-48135/
De nieuwe SLR 9.8 2014 heeft een iets ander kleurschema, loont de moeite niet om daarvoor het 2014 frame aan te schaffen