De Alternatieve Wielertoertocht
Dit jaar meegedaan, volgend jaar waarschijnlijk weer. Prima organisatie en uitpijling. Reken wel op een dagje steile wand rijden. Ik zie dat de gruwelijke Voie des Chars in Chaudfontaine is vervangen door de iets mildere Fond des Cris, maar desondanks blijven er met de Hallembaye, Tesny, Trasenster en de Drolenval nog heel wat double digit percentages over om de kuiten te pijnigen.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
- razenderoeland
- Forum-lid
Er zijn toch plannen om deze tocht met een maat van me te gaan rijden.Heeft iemand suggesties voor een betaalbare slaapplaats in de buurt van de start?
Hoe sterk is de eenzame fietser...
- razenderoeland
- Forum-lid
Het verblijf voor de toertocht is geboekt. We komen met waarschijnlijk 3 Texelaars de tocht onveilig maken . Iemand enig idee welk verzet goed te trappen is bij deze tocht? M'n fiets heeft een triple trapstel.
Met een triple en een 27 of 28 achter kom je overal boven dus 12-27 of 11-28. Persoonlijk rij ik het liefst met een 12-27 op mijn compact.
- razenderoeland
- Forum-lid
Momenteel zit er een 23 als grootste tandwiel op. Zal maar een andere cassete op de kop tikken om fatsoenlijk de heuvels op te komen.
- razenderoeland
- Forum-lid
Komende zaterdag sta ik aan de start bij de alternatieve. Wie van de overige forummers rijdt daar ook mee?
-
- Forum-lid
yes
-
- Forum-lid
Hier ook..
- razenderoeland
- Forum-lid
En voor welke afstand gaan jullie. Ik start de 130 kilometer.