Scott Foil 20 (2013)
Rij zelf ook met een foil 2012 uit 2012 afgemonteerd met red en Reynolds wielen. Ik weet niet wat men oncomfortabel vind maar ik zit op de weg liever op m'n foil als op m'n scale pro rijd echt heerlijk. De overgang van de standaard mavic wielen naar de Reynolds wielen maakte bij mij ook veel uit. Fiets voelt rustiger aan nu , oneffenheden worden er meer uit gefilterd
Paar ritjes achter de rug met mijn nieuwe Foil 20. Loopt super !! ( Fulcrum Racing Zero-wieltjes). Vindt hem niet te stijf. Perfect rijgedrag en lekker strak. Laatse ritje 25 mm. banden (Conti Grandprix 4000S) gemonteerd. Dit rijdt net een stukje comfortabeler.
Verdere afmontage ; Fulcrum Racing Torq S -crankstel (carbon), Ultegra shifters en achterderailleur, Dura-ace voorderailleur, Most remhoeven, Deda Presa (carbon)stuur en Fizik Arione Kium zadel
In combinatie met deze Zero-wielen en 25 mm. banden kan ik me geen beter fietsje wensen!!
Ben mijn De Rosa al vergeten
Verdere afmontage ; Fulcrum Racing Torq S -crankstel (carbon), Ultegra shifters en achterderailleur, Dura-ace voorderailleur, Most remhoeven, Deda Presa (carbon)stuur en Fizik Arione Kium zadel
In combinatie met deze Zero-wielen en 25 mm. banden kan ik me geen beter fietsje wensen!!
Ben mijn De Rosa al vergeten