Leuke Camping rond Gardameer ??
-
- Forum-lid
Camping weekend in san felice del benaco vlakbij salo
-
- Forum-lid
Afgelopen zomer hebben we twee weken gestaan op camping Baia Verde aan de zuidwest kant van bet meer. Minder massaal dan bijvoorbeeld de oost kant.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
-
- Forum-lid
Ik verblijf in mei 9 dagen in Peschiera del Garda en ga dan lekker fietsen en natuurlijk staat de Monte Baldo ook op de planning. Daarna nog 3 dagen in de dolomieten waarbij ik 2 dagen naar de Giro ga, namelijk etappe 17 en 18 finish op rif panarotta.
-
- Forum-lid
2 keer bij Gardameer gezeten, aan Zuid-West kant. Van daar uit zeker ook mooie tochtjes te maken met de racefiets richting Idromeer en Lago di Valvestino. Maar inderdaad erg druk op de weg rond het meer. Als je echt een top vakantie wilt hebben qua fietsen en voor moeders de vrouw ga dan naar het Caldonazzo/ Levico meer. Rustig, schoon en eldorado voor race en MTB. In 2012 geweest op Camping Mario en dit jaar weer terug. Minimaal 50% van de aanwezigen hadden of een MTB of een racefiets bij zich. Ook Stelvio van hieruit prima te doen op een dag.
Ik ben het met Thijsreinen eens. Rond Gardameer is het te druk om lekker te fietsen. Het gebied rond Caldonazzo/levico is een rustiger en mooier fietsgebied. Wij zitten dit jaar ook weer op camping Mario
Specialized S-works Tarmac Etap
Specialized Crux X1
Specialized Crux X1
Beste Triple A,
Afgelopen jaar zat ik met het gezin aan het meer van Caldanazzo (http://www.puntaindiana.it/) We hebben daar veel met het gezin gefietst en (bijna) elke ochtend ging er wel een groepje fietsen vanaf de camping.
Veel plezier!
Eric
Afgelopen jaar zat ik met het gezin aan het meer van Caldanazzo (http://www.puntaindiana.it/) We hebben daar veel met het gezin gefietst en (bijna) elke ochtend ging er wel een groepje fietsen vanaf de camping.
Veel plezier!
Eric
Groet,
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-