up-grade van Aksium naar .......
-
- Forum-lid
- Berichten: 594
- Lid geworden op: 12 aug 2011 20:33
nou leuke fabriekswielen kopers een van de redenen voor mij is dat als je door weer en wind rijdt .
je nog voor een leuke prijs je velg kunt laten vernieuwen moet jullie eens met je fabriekswielen een losse velg bestellen
je nog voor een leuke prijs je velg kunt laten vernieuwen moet jullie eens met je fabriekswielen een losse velg bestellen
Waar staat dat "wij" alleen fabriekswielenkopers zijn en (ook) geen handgespaakte wielen hebben Trouwens met mijn, ja, ja, fabriekswielen rijd ik ook door weer en wind (wist niet dat ze daar niet voor waren bedoelt ). Zelfs vaak op kasseien en zijn nog hardstikke oke. Psst, niet verder vertellen...ridley orion schreef:nou leuke fabriekswielen kopers een van de redenen voor mij is dat als je door weer en wind rijdt .
je nog voor een leuke prijs je velg kunt laten vernieuwen moet jullie eens met je fabriekswielen een losse velg bestellen
... zijn Mavics Misschien is een goed alternatief voor ts > Neutron
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
Dan zou ik gelijk bij Wheel-tec informeren.gertgump schreef:Binnenkort toch maar eens wat info over handgespaakte wielen hier in de kop van Noord Holland vragen, anders kan ik altijd nog kiezen voor Fulcrums of Mavics.
Als je bij de lokale fiets specialisten zoals Verdoes, Beukers of Kolkman navraag doet mag je er een aardig bedrag voor neerleggen.
Ik ben er deze week even geweest, werd prima geholpen. Was voor mij het ritje wel waard!gertgump schreef:Net even op de site gekeken van Wheel-Tec, zag er goed uit en is mooi in de buurt. In het nieuwe jaar maar eens een bezoekje aan brengen, bedankt voor de tip
- Wiliertoerist
- Forum-lid
- Berichten: 2049
- Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20
@ Carel: https://www.facebook.com/WheelTec
Naar mijn mening is het laten opstellen voor een zo geschikt mogelijk wiel een kwestie van afstemming tussen leverancier en klant. De klant geeft aan voor welk doel de set gebruikt zal worden, onder welke omstandigheden en wat bijvoorbeeld het gewicht is dat vervoerd dient te worden. Dit is lastig 'algemeen' op een site op te geven. Het geeft je als niet-kenner (dat wat ik ben in ieder geval) in ieder geval geen beeld van hetgeen ze voor jouw specifieke geval kunnen betekenen. Ik zou dan ook gewoon contact met ze opnemen en de wensen/eisen aan ze voorleggen. Dit geldt niet alleen voor Wheel-tec maar voor iedere andere handspaker naar mijn mening. Ik zou zelf dan ook gewoon even contact opnemen....carel schreef:Ik zie van Wheel Tec alleen maar een introductiepagina met opsomming wat ze doen. Heeft dit bedrijf nog meer info op internet of is het alleen deze "kale" pagina, daar wordt ik ook niets wijzer van.
Op de fiets, want de metro is zeker niets!!!!
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13753
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Duur? gewoon marktconform aan de fabrieksets een setje reynolds 46 gaat je bv 1600 euro kosten, minimaal. dat betaal je er bij Wheeltec ook voor als je dezelfde DT 240 SP naven pakt.xytras schreef:Met alle respect maar ik vind wheeltec met hun carbon wielen duur. Ja, ze zijn handgespaakt...en nee ik rij niet met Chinese carbon wielen. Wat hun alu wielen betreft, dat weet ik niet.
Pak je een set met de asaault velg met een novatec naaf, verglijkbaar met de eigen set van reynolds betaal je net even meer dan 1100 euro, ook weer marktconform aan een setje assaults.
Voordeel is dat je het helemaal costum kunt opbouwen.
Voor handgespaakt zit hij op normale prijzen. Kijk eens bij Frieke die rekent voor een setje gauw 150 - 200 euro meer.