Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Winteropruiming (aanvulling)
-
- Forum-lid
- Contact
Hmmm, shifters en achterderrie gekocht, betaald. Ondanks herhaalijke (3 x na betaling) belofte track and tace code op te sturen niets ontvangen. Geen track and trace en geen spullen. Regeert nu ook niet meet op PB's.
skeeler, schaats of fiets iets anders vind ik niets
-
- Forum-lid
Zelfde ervaring, helaas!!
fijn dat je zo moet opletten met aankopen via forums :S
hopelijk komt het nog goed voor alle 3 de heren anders loopt het relatief risico vrij aankopen op het forum toch een flinke deuk op
hopelijk komt het nog goed voor alle 3 de heren anders loopt het relatief risico vrij aankopen op het forum toch een flinke deuk op
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
- Contact
Ok, wordt een gevalletje aangifte doen i.v.m oplichting. Leest de pb niet meer zie ik. Moderators zouden jullie wellicht in overweging willen nemen de accont van deze man (lees zijn IP adres) te blokkeren. Ik ben overigens zeer geinteresseerd in de prive gegevens van dit "forum" lid. Zal wel niet mogen, gok ik zo. Dit is voor mij overigens de eerste keer dat ik wordt opgelicht. Zelfs op mp nog nooit gebeurd.
-
- Forum-lid
- Contact
Vorige week do 2 jan. melding van paulb25: geld ontvangen stuur vanavond track and trace. Dinsdag nog steeds niets wederom pb naar verkoper, vandaag op post gegaan stuur vanavond track and trace. Vrijdag de 10 wederom pb gestuurd. Kreeg melding zou er al moeten zijn stuur vanavond track and trace. Jullie raden het al nog steeds niets en leest nu zelfs pb niet meer. Kortom paulb25 is vermoedelijk een oplichter.
-
- Forum-lid
Beste mensen,
Ik werd getriggerd door het waarschuwende berichtje van "zomerfietser"! Ik had al niet zoveel meer gehoord over het op de post doen van mijn gekochte (en betaalde!!) Giro Ionos Rabobank-helm! HIj reageerde ook niet meer op mijn berichten met mijn verzoek om meer informatie betreffende de aangekondigde verzending!!
Natuurlijk dacht ik ook (in mijn naïviteit) dat hij misschien een paar daagjes weg kan zijn, maar de ervaringen van 2
andere forum-leden, zijn manier van communiceren en dat allemaal in combinatie met het googelen van zijn naam op internet en het resultaat ervan, stap ik toch wel een beetje af van mijn naïviteit. Ik heb hem inmiddels d.m.v. een persoonlijk bericht tot dinsdag 18.00u de tijd gegeven met een afdoende verklaring te komen (lees: bericht met correcte track & trace-nummer) en anders zijn de consequenties voor hem!! (lees: aangifte bij de politie!! Simple as that!!),
Mochten er mensen geïnteresseerd zijn, hij wordt ook genoemd op de volgende website, bereikbaar via dit linkje:
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=5776.0
Doe er je voordeel mee!!
Gr. Giroditaliafan
Ik werd getriggerd door het waarschuwende berichtje van "zomerfietser"! Ik had al niet zoveel meer gehoord over het op de post doen van mijn gekochte (en betaalde!!) Giro Ionos Rabobank-helm! HIj reageerde ook niet meer op mijn berichten met mijn verzoek om meer informatie betreffende de aangekondigde verzending!!
Natuurlijk dacht ik ook (in mijn naïviteit) dat hij misschien een paar daagjes weg kan zijn, maar de ervaringen van 2
andere forum-leden, zijn manier van communiceren en dat allemaal in combinatie met het googelen van zijn naam op internet en het resultaat ervan, stap ik toch wel een beetje af van mijn naïviteit. Ik heb hem inmiddels d.m.v. een persoonlijk bericht tot dinsdag 18.00u de tijd gegeven met een afdoende verklaring te komen (lees: bericht met correcte track & trace-nummer) en anders zijn de consequenties voor hem!! (lees: aangifte bij de politie!! Simple as that!!),
Mochten er mensen geïnteresseerd zijn, hij wordt ook genoemd op de volgende website, bereikbaar via dit linkje:
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=5776.0
Doe er je voordeel mee!!
Gr. Giroditaliafan
- plantagenet
- Forum-lid
Ik heb mijn interesse getoond in de Garmin, maar een hele tijd hoorde ik niets. Vorige week heb ik hem gevraagd waarom het allemaal zo lang duurde terwijl hij wel mijn mail las en ook het forum bezocht (terug te zien via 'Leden'). Na 2 dagen antwoorde hij mij dat hij erg druk was en er nog niet aan toegekomen was om foto's op te sturen. Ik heb hem gezegd dat ik dan nog maar even afwacht.....'geen haast'. Maar mocht het tot een koop komen, dan wordt het persoonlijk afhalen, da's wel duidelijk
Laatst gewijzigd door plantagenet op 12 jan 2014 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Ik denk dat er geen Garmin isplantagenet schreef:Ik heb mijn interesse getoond in de Garmin, maar een hele tijd hoorde ik niets. Vorige week heb ik hem gevraagd waarom het allemaal zo lang duurde terwijl hij wel mijn mail las en ook het forum bezocht (terug te zien via 'Leden'). Na 2 dagen antwoorde hij mij dat hij erg druk was en er nog niet aan toegekomen was. Ik heb hem gezegd dat ik dan nog maar even afwacht.....'geen haast'. Maar mocht het tot een koop komen, dan wordt het persoonlijk afhalen, da's wel duidelijk
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/