Triple of Compact Cube Agree GTC
Misschien krijg je nu wel juist minder problemen.
Vaak genoeg krakende fietsen in m`n handen gehad dankzei amper vet in een trapas dus zeker geen zorgen maken dat je wellicht meer ellende krijgt.
Vaak genoeg krakende fietsen in m`n handen gehad dankzei amper vet in een trapas dus zeker geen zorgen maken dat je wellicht meer ellende krijgt.
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Er zijn fabrikanten met slechte productielijnen en klojo's van fietsen makers en omgekeerd.
Ontopic:
Een triple heeft feitelijk geen nadelen , maar wel voordelen.
Een versnelling die je bij je hebt hoef je niet te gebruiken.
Een versnelling die je niet bij je hebt KAN je niet gebruiken.
Ontopic:
Een triple heeft feitelijk geen nadelen , maar wel voordelen.
Een versnelling die je bij je hebt hoef je niet te gebruiken.
Een versnelling die je niet bij je hebt KAN je niet gebruiken.
Cheap light strong, choose two
-
- Forum-lid
Ok dank je wel. Worden alle onderdelen ( voorderailleur, achterderailleur, shifters en crankstel) eraf gehaald en komen daar nieuwe onderdelen voor in de plaats? Of worden de oude onderdelen weer teruggezet en komt er een tandwiel bij? Ik wil namelijk niet genaaid worden dat ze er bijvoorbeeld oude onderdelen opzetten of een groep lager. Origineel is Ultegra.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
De shifters zijn zeker anders voor een triple...
Al die onderdelen moeten vervangen worden omdat ze specifiek voor een triple zijn. Het crankstel en de voorderailleur zijn trouwens geen Ultegra maar goedkoper spul dus voel je niet te snel genaaid.
Al die onderdelen moeten vervangen worden omdat ze specifiek voor een triple zijn. Het crankstel en de voorderailleur zijn trouwens geen Ultegra maar goedkoper spul dus voel je niet te snel genaaid.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Ok klinkt goed! Heeft iemand een linkje naar de maattabel van racefietsen van Cube?
Kan het niet vinden op de site.
Ben 1.65, Binnenbeenlengte 0.75
Je hebt Cube in 50 maar daarna wordt het meteen 53.
Twijfel wat dus het beste is.
Kan het niet vinden op de site.
Ben 1.65, Binnenbeenlengte 0.75
Je hebt Cube in 50 maar daarna wordt het meteen 53.
Twijfel wat dus het beste is.
-
- Forum-lid
http://www.cube.eu/en/bikes/road-race/a ... -gtc-race/
Helemaal naar onder scrollen en dan de gewenste maat aanklikken.
Helemaal naar onder scrollen en dan de gewenste maat aanklikken.
-
- Forum-lid
Ja thanks had ik gezien maar ik wil even kijken voor welke lengte deze fietsen geschikt zijn.
Las ergens dat de Cube maten kleiner vallen. Ik kom uit op een 51 als ik het op de normale manier bereken.
Weet dus niet of ik nou een 50 of 53 moet kopen.
Las ergens dat de Cube maten kleiner vallen. Ik kom uit op een 51 als ik het op de normale manier bereken.
Weet dus niet of ik nou een 50 of 53 moet kopen.
-
- Forum-lid
Ok weinig verschil dus. Ik heb nu een 50 welke ik ga kopen.
130 euro voor de ombouw is niet duur. Komen er wel gelijkwaardige onderdelen voor terug?
De volgende onderdelen zouden vervangen moeten worden: shifter links, crankstel, voorderailleur, achterderailleur om er een long cage van te maken + arbeidsloon. Of rekent jou FM alleen arbeidsloon, omdat er nieuwe onderdelen afgaan en hij die weer ergens anders kan monteren?
De volgende onderdelen zouden vervangen moeten worden: shifter links, crankstel, voorderailleur, achterderailleur om er een long cage van te maken + arbeidsloon. Of rekent jou FM alleen arbeidsloon, omdat er nieuwe onderdelen afgaan en hij die weer ergens anders kan monteren?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
My bad, was een generatie daarvoor dat 't niet nodig was.Ernie C. schreef:De shifters zijn zeker anders voor een triple...