Niet bang zijn, daar maken zij nog ruim voldoende winst op.tommeke14 schreef:Dan vraag ik me af waar ze die schoenen voor inkopen, en waar ze ze uberhaupt inkopen en of ze d'r nog een beetje fatsoenlijke winst op maken..dickygiovanni schreef:Mijn ervaring met Sidi en Hopmans is ook goed. Kocht de Ergo 3 voor 195 daar vorig jaar, en dat was ook het goedkoopste wat ik vinden kon. Gooi er eens een mail tegenaan zou ik zeggen..
Waar sidi voor een goede prijs?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Zelfs voor een Vlaming lijkt Hopmans de goedkoopste oplossing.
-
- Forum-lid
Ha, vertel, hoeveel?lcsmt schreef:Niet bang zijn, daar maken zij nog ruim voldoende winst op.tommeke14 schreef:Dan vraag ik me af waar ze die schoenen voor inkopen, en waar ze ze uberhaupt inkopen en of ze d'r nog een beetje fatsoenlijke winst op maken..dickygiovanni schreef:Mijn ervaring met Sidi en Hopmans is ook goed. Kocht de Ergo 3 voor 195 daar vorig jaar, en dat was ook het goedkoopste wat ik vinden kon. Gooi er eens een mail tegenaan zou ik zeggen..
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Met verlies verkopen is volgens de wet verboden.materialist schreef:Ha, vertel, hoeveel?lcsmt schreef:Niet bang zijn, daar maken zij nog ruim voldoende winst op.tommeke14 schreef:
Dan vraag ik me af waar ze die schoenen voor inkopen, en waar ze ze uberhaupt inkopen en of ze d'r nog een beetje fatsoenlijke winst op maken..
De inkoopprijzen van de grote "magazijnen" liggen vele % lager dan de kleinhandel die af en toe eens een paar schoenen verkoopt.
Sommigen vinden het normaal dat een inkoopprijs enkele malen over de kop moet gaan om tot de uiteindelijke verkoopprijs te komen.
Ik hou daar een andere mening op na.
Maar ik kan het mis hebben.
Iedereen mag zijn kost verdienen maar ik mag niet het idee hebben dat ik gestroopt wordt.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend