helemaal mee eens!legrimpeur schreef:Daar ben ik het niet zonder meer mee eens. Decathlon verkoopt ook (erg) veel 'troep' (ook op het gebied van complete fietsen). Ik koop er (in Frankrijk) zelf ook regelmatig spulletjes, maar let daarbij erg goed op de kwaliteit. In het verleden hadden ze bijvoorbeeld veel meer keuze in kwalitatief goede racefietsen, nu moet je die met de spreekwoordelijke lantaarn zoeken. Bij fietskleding is de kwaliteit wel vooruit gegaan en dat was ook wel nodig. Wat sportvoeding betreft zijn ze, als je bij hun eigen merk blijft, erg concurrerend. Maar nogmaals, je moet wel enige kennis van zaken hebben en goed weten wat je er koopt (althans dat geldt wat mij betreft voor de Franse winkels). Qua (sport)kleding in het algemeen kun je nog wel eens koopjes halen bij hun 'fin de série' artikelen. En op Franse campings struikel je letterlijk over hun tentjes (van die dingen die je met een zwier opzet... ) . En een groot voordeel is natuurlijk ook dat ze een enorm breed assortiment hebben.hayes schreef:Decathlon heeft in het algemeen goeie producten tegen een zeer competitieve prijs...
+1