Ötztaler Radmarathon 31 augustus 2014
Prachtig stijlvol Finischer Trikot dit jaar:
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Lees net het volgende:
L237 Kühtai Landesstraße: Ötz - Kühtai
zwischen Ötz und Straßenkreuzung Ochsengarten in beiden Richtungen gesperrt, Behinderungen durch Steinschlag bis 20.08.2014 08:49 Uhr
Duimen dat het goed komt en dat we het originele parcours kunnen rijden.
zwischen Ötz und Straßenkreuzung Ochsengarten in beiden Richtungen gesperrt, Behinderungen durch Steinschlag bis 20.08.2014 08:49 Uhr
Dat wordt inderdaad duimen. De organisatie gaat er echter vanuit dat het goed komt. Zo niet, dan wordt de route waarschijnlijk omgeleid over de buitengewoon brute Silzer Sattel. Dit betekent niet alleen 12 km en 250 hm's meer, maar tevens een grote hoeveelheid double digit percentage's die de kracht al na enkele kilometers uit je benen laat lopen.arjan schreef:Lees net het volgende:
Als ik zo lees kan je er niet zomaar voor inschrijven toch ?avic schreef:Nog maar eens een poging; ik mag dit jaar meedoen met de Otztaler en zoek iemand die (mee) wil rijden. Vrijdag heen, maandag terug. Alleen is ook maar alleen op zo'n lange rit op de autobahn.....
iemand interesse?
Anders heb ik zeker wel intresse om mee te gaan , krijg in m`n eigen fietsomgeving toch niemand zo gek om mee te gaan maar die 2 dagen vrij krijgen lukt wel
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Daar hoef je idd niet blij mee te zijn. Pff als je hier mee moet beginnen. Kuhtai is ook pittig maar een stuk beter te doen.Herman_N schreef:Dat wordt inderdaad duimen. De organisatie gaat er echter vanuit dat het goed komt. Zo niet, dan wordt de route waarschijnlijk omgeleid over de buitengewoon brute Silzer Sattel. Dit betekent niet alleen 12 km en 250 hm's meer, maar tevens een grote hoeveelheid double digit percentage's die de kracht al na enkele kilometers uit je benen laat lopen.arjan schreef:Lees net het volgende:
Inderdaad, geen lekker vooruitzicht. Want als je deze over bent daal je 4 km af en mag je beginnen aan de laatste 8 km van de Kühtai.pinarello schreef:Daar hoef je idd niet blij mee te zijn. Pff als je hier mee moet beginnen. Kuhtai is ook pittig maar een stuk beter te doen.Herman_N schreef:Dat wordt inderdaad duimen. De organisatie gaat er echter vanuit dat het goed komt. Zo niet, dan wordt de route waarschijnlijk omgeleid over de buitengewoon brute Silzer Sattel. Dit betekent niet alleen 12 km en 250 hm's meer, maar tevens een grote hoeveelheid double digit percentage's die de kracht al na enkele kilometers uit je benen laat lopen.arjan schreef:Lees net het volgende:
[/quote]
Als ik zo lees kan je er niet zomaar voor inschrijven toch ?
Anders heb ik zeker wel intresse om mee te gaan , krijg in m`n eigen fietsomgeving toch niemand zo gek om mee te gaan maar die 2 dagen vrij krijgen lukt wel[/quote]
Nee, inschrijven begint een half jaar vooraf en is nu ook niet meer over te nemen. Volgend jaar beter.
Groet, Bert
Als ik zo lees kan je er niet zomaar voor inschrijven toch ?
Anders heb ik zeker wel intresse om mee te gaan , krijg in m`n eigen fietsomgeving toch niemand zo gek om mee te gaan maar die 2 dagen vrij krijgen lukt wel[/quote]
Nee, inschrijven begint een half jaar vooraf en is nu ook niet meer over te nemen. Volgend jaar beter.
Groet, Bert
Dan hoop ik in ieder geval dat ze ook de tijdslimieten op de diverse passagepunten aanpassen.pinarello schreef:Daar hoef je idd niet blij mee te zijn. Pff als je hier mee moet beginnen. Kuhtai is ook pittig maar een stuk beter te doen.Herman_N schreef:Dat wordt inderdaad duimen. De organisatie gaat er echter vanuit dat het goed komt. Zo niet, dan wordt de route waarschijnlijk omgeleid over de buitengewoon brute Silzer Sattel. Dit betekent niet alleen 12 km en 250 hm's meer, maar tevens een grote hoeveelheid double digit percentage's die de kracht al na enkele kilometers uit je benen laat lopen.arjan schreef:Lees net het volgende:
Originele parcours wordt gevolgd dus deze muur zit er niet inHerman_N schreef:Dat wordt inderdaad duimen. De organisatie gaat er echter vanuit dat het goed komt. Zo niet, dan wordt de route waarschijnlijk omgeleid over de buitengewoon brute Silzer Sattel. Dit betekent niet alleen 12 km en 250 hm's meer, maar tevens een grote hoeveelheid double digit percentage's die de kracht al na enkele kilometers uit je benen laat lopen.arjan schreef:Lees net het volgende: