Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Nieuwe pasvorm Assos

De Jager
Forum-lid

Gebruikersavatar De Jager 26 mar 2014 08:16

Matthijs1973 schreef:kom dan niet op een forum om meningen vragen ;) . Toevallig heb ik de Mille en de nieuwe Cento en het voelt compleet anders. Maar hoe anders? Dat merk je echt alleen als je ze past...
Ik vraag niet om een mening, maar of iemand weet of de pasvorm overeen komt tussen oud. De Mille en Cento dus niet.

De laatste opmerking over meninkjes was niet speciaal voor jouw bedoeld trouwens.
Ik stoor me er wel eens aan dat als ik iets vraag, er 3 pagina's reacties komen met allerlei babelarij en zonder antwoord.

Thx anyway !

De Jager
Forum-lid

Gebruikersavatar De Jager 26 mar 2014 08:17

elefantino schreef:
De Jager schreef:
Matthijs1973 schreef:prijzen van assos zijn overal vrijwel gelijk, webshop of winkel dus daar ga je het verschil zeer waarschijnlijk niet maken. Voor een Assosbroek zou ik toch echt naar de winkel gaan, passen en daar ook aanschaffen (ipv lafjes naar huis gaan en dan alsnog online bestellen voor 5 euro minder....). Broeken zijn relatief duur dus om nu je pasinfo vanaf een forum te halen en dan maar verder te gokken... niets zo persoonlijk als de pasvorm van een broek.
Assos broeken zijn zeer regelmatig in de "Superedeal" aanbieding van Leon van Bon. Dat scheelt aanmerkelijk. Nu dus al de nieuwe modellen.
Ik wil dus niet gaan passen in de winkel en dan online bestellen.

En voor de rest. Als je geen antwoord hebt op mijn vraag, reageer dan niet. Ik zit niet te wachten op allerlei meninkjes.
Doe even normaal zeg... Wij zitten niet te wachten op jouw lompe gedrag.
Ga uit mijn draad als je niets te melden hebt, malloot

hendrikjan
Forum-lid

hendrikjan 26 mar 2014 08:40

Je maakt wel vrienden zo ...
:winkthumb:

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 mar 2014 09:09

Je kan ook ff een normale toon aanslaan Jager. De manier waarop je het topic begint verdient ook niet echt schoonheids punten.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

elefantino
Forum-lid

elefantino 26 mar 2014 09:38

De Jager schreef:
Ga uit mijn draad als je niets te melden hebt, malloot
Jouw draad? Nogmaals, doe even normaal.

Soap
Forum-lid

Gebruikersavatar Soap 26 mar 2014 09:50

De Jager schreef:
En voor de rest. Als je geen antwoord hebt op mijn vraag, reageer dan niet. Ik zit niet te wachten op allerlei meninkjes.
Volgens mij snapt u niet helemaal wat een forum inhoud.......
Vreemd gedrag dit.
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

xytras
Forum-lid

xytras 26 mar 2014 17:04

amclassic-fan schreef:Je kan ook ff een normale toon aanslaan Jager. De manier waarop je het topic begint verdient ook niet echt schoonheids punten.
+1

jeroenkuiper
Forum-lid

Gebruikersavatar jeroenkuiper 26 mar 2014 17:11

gewoon een slotje op dit topic moderators.

Met deze toonzetting is niemand zometeen meer voornemens een antwoord te geven, maar gaat iedereen even zijn mening doen gelden over het gedrag van Jager.
Afbeelding

De Jager
Forum-lid

Gebruikersavatar De Jager 26 mar 2014 17:13

xytras schreef:
amclassic-fan schreef:Je kan ook ff een normale toon aanslaan Jager. De manier waarop je het topic begint verdient ook niet echt schoonheids punten.
+1
Jij ook nog even? meeloper!

En wat is er eigenlijk mis met mijn startpost?

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 26 mar 2014 17:15

Snap je nu nog niet waar het om gaat? Niet om je startpost. Daar is niks mis mee. Het gaat om je opmerking verderop, waarin je aardig uithaalt. Misschien moet je even bij jezelf te rade gaan.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 26 mar 2014 17:16

Ik pak even de popcorn en de cola erbij!!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

De Jager
Forum-lid

Gebruikersavatar De Jager 26 mar 2014 17:24

[quote="JPAR"]Snap je nu nog niet waar het om gaat? Niet om je startpost. Daar is niks mis mee. Het gaat om je opmerking verderop, waarin je aardig uithaalt. Misschien moet je even bij jezelf te rade

Ik stel een vraag. Vervolgens krijg ik geen antwoord maar allerhande geneuzel. Ik zeg er iets van. Beetje ongenuanceerd en we hebben de poppen aan het dansen.
Overigens zegt Am-classic wel degelijk iets over mijn startpost.

Plaats reactie