Beste manier om reserve tube mee te nemen?
Dan rijdt hij zeker op een tacx met tubeshavana schreef:On a serious note: neem een überkleine Tufo als reservetube, die zijn zo klein dat ze makkelijk in je achterzak passen. Rijdt misschien waardeloos maar zoals hierboven te lezen staat rijd je met tubes toch nooit lek.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ik heb nog geen betaalbare 50mm full carbon tubeless velg gezien,Wel complete wielen.wasbeer2006 schreef:Banden en wielen zijn leuk ook mijn (Sub) hobby.jeroennl schreef:+1ericpeters schreef:Ik had natuurlijk kunnen verwachten hier onzinnige antwoorden te krijgen van mensen wat liever met zware wielen en banden zonder comfort rijden.
Maar wat vinden jullie dan van een tubelessband?
Dat biedt ook echt veel meer comfort en een lage rolweerstand.
Ik heb nog nooit met tubes gereden dus kan niet oordelen wat daar weer het verschil mee is.
Maar het zou ook eens intressant zijn beide goe dte testen.
maar op het forum (Wasbeer eind Mei mss) waren ze bezig Reynolds Assault tubeless te gaan rijden...
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- jeroenkuiper
- Forum-lid
Ik heb alle 3, tubes rijden gewoon het allerlekkerst, zal overigens wel gewoon tussen mijn oren zitten.wasbeer2006 schreef: Banden en wielen zijn leuk ook mijn (Sub) hobby.
Maar wat vinden jullie dan van een tubelessband?
Dat biedt ook echt veel meer comfort en een lage rolweerstand.
Ik heb nog nooit met tubes gereden dus kan niet oordelen wat daar weer het verschil mee is.
Maar het zou ook eens intressant zijn beide goe dte testen.
Gisteren weer eens een tubeless ritje gedaan, het haalt het niet bij tubes. Is wel net beter dan met een binnenband, maar verschil is heel klein. En met lekrijden nog steeds gezeur, want je banden kan je er alleen met lichters afkrijgen en je moet 2 binnenbanden meenemen, je kan niet plakken.
-
- Forum-lid HC
Ik heb eigenlijk nog nooit een 750ml gereedshapsbidon gezien. Bestaan die wel? Zou namelijk we de mooiste oplossing zijn.
http://www.bikeparts4u.nl/toebehoren-2/ ... chapsbidon
ik heb maar even de moeite genomen voor je ,om op google te zoeken
750ml
ik heb maar even de moeite genomen voor je ,om op google te zoeken
750ml
-
- Forum-lid HC
Okay, da's mooi, ik dacht dat alleen Rose Versandt die dingen had, ut is nog 'ne witte ook!
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik doe de tube altijd gewoon in mijn middelste zak van mijn koerstrui. Geen probleem eigenlijk. Welke tufo tube moet ik nemen als ik een compacte reserve tube wil hebben en die ook nog eens voldoende lekbestendigheid heeft om thuis te komen of de rit af te maken?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Volgens forumlid Zipp zie bericht bovenaan deze:boswielrenner schreef:Ik doe de tube altijd gewoon in mijn middelste zak van mijn koerstrui. Geen probleem eigenlijk. Welke tufo tube moet ik nemen als ik een compacte reserve tube wil hebben en die ook nog eens voldoende lekbestendigheid heeft om thuis te komen of de rit af te maken?
Tufo S-3 lite
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- boswielrenner
- Forum-lid
Dank. Ik zat er al naar te kijken. 215 gram is wel licht voor een tube.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29