Eindelijk..... op zoek naar een nieuwe racefiets
Samengevat, koop een zwarte met een triple of een rode met een compact. Bij voorkeur een Specialized, Giant of De Rosa. Ik heb er alle vertrouwen in dat je met deze adviezen een prima fiets zult uitkiezen...
Campagnolo Ultra Dork
Ik vermoed dat de Topic starter zo is geschrokken van de vriendelijke en empathische reacties dat hij nu ergens onder een steen ligt bij te komen....
Na de 1e reactie is hij niet meer (ingelogd) op het forum geweest.....
Na de 1e reactie is hij niet meer (ingelogd) op het forum geweest.....
Tja, als iemand wil dat we het hele forum hier nog eens dunnetjes, speciaal voor hem overdoen en dan ook nog zegt dat hij een jaar lang heeft rondgekeken maar niks van die opgedane informatie met ons wil delen dan kun je wat verwachten...
Campagnolo Ultra Dork
+1, nu voelt hij zich niet serieus genomen en misschien zelfs weggepest. We hadden hem ook om nog wat toelichting kunnen vragen. Het leek me duidelijk dat hij door de bomen het bos niet meer kon zien.Alex Slok schreef:Volgens mij is een forum bedoeld om vragen op te posten en als mensen vragen stellen waar mensen weinig mee kunnen dan help je ze toch op weg!!!
Maar een beetje sarcasme om die informatie uit hem te krijgen moet ook kunnen. Hij wordt nergens persoonlijk aangevallen, slechts de inhoud van zijn post wordt bekritiseerd. Ik zie in ieder geval geen enkele post waar ik mij beledigd door zou kunnen voelen.
Campagnolo Ultra Dork
Ik was ook even aan het teruglezen, en vond het best meevallen qua afschrikwekkende taal. Het ging uiteindelijk over de statement dat zwarte racefietsen sneller zijn, maar daar kan ik mij niet door laten afschrikken
"It never gets easier, you just go faster." ~ Greg LeMond
Rode toch??RMB schreef:Ik was ook even aan het teruglezen, en vond het best meevallen qua afschrikwekkende taal. Het ging uiteindelijk over de statement dat zwarte racefietsen sneller zijn, maar daar kan ik mij niet door laten afschrikken
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/