waar fietsen in de vogezen
Ik zat op camping les ballastieres in champagney voor l3b 2012. Niet heel bijzonder maar wel netjes en erg ruim, veel fietsers getroffen toen. Van daaruit ook de bergen (planche des belles files, ballon servance) etc goed te bereiken!
Shut up legs
Een keer eerder als standplaats La Bresse gehad, was mooie omgeving van waar je overal goed kunt komen.
Dit jaar gaan we naar www.sportherberg.com Plombières les Bains. Ik ben benieuwd hoe het daar is.
Dit jaar gaan we naar www.sportherberg.com Plombières les Bains. Ik ben benieuwd hoe het daar is.
-
- Forum-lid
Wij gaan naar Gerardmer. Ik houd mijn hart wel een beetje vast voor het weer (gaan normaliter altijd naar Umbrie/ le Marche, waar het weer praktisch altijd mooi is)..
Over de Sportherberg hoor ik goede verhalen, maar het is wel wat ver van de bekende cols in de Vogezen.
Weet iemand nog een camping met zwembad aan de oostkant van de Vogezen?
Weet iemand nog een camping met zwembad aan de oostkant van de Vogezen?
@Fiedoo: het is de aanloop naar de ventoux. Mijn keuze is op de vogezen gevallen vanwege de te berijden afstand en de hellingen daar die (hoop ik) qua stijging in de buurt van de ventoux komen maar qua lengte een stuk minder zijn. Ik denk aan grand en petit Ballon en/of de platzerwasel.Als je me laat weten wat je juist wenst tijdens je vakantie (hoeveel bergop, hoe lang moeten de ritten zijn, landelijke wegen gewenst of vind je dit niet echt nodig, moet er een beetje cultuur bij, de mooie stadjes in je toertochten verweven of niet ? en geef ik je wel een paar tips.
overigens zit ik nu te denken om in gerardmer of in de buurt van La bresse neer te strijken (@i-mac: les cjatelmines lijkt me wel erg geschikt ja )
Wielrennen imiteert het leven zoals het zou zijn zonder de corrumperende invloed van de beschaving