La Chouffe of JN Classic op 24 mei
- Tracing_NL
- Forum-lid
Het word JNC. 220 km. Tour de Namur gaat hem aankomend weekend niet worden, dus dan kies ik weekend daarna voor meer km en lekker klimmen. Dank voor jullie adviezen. Ik meld me weer na afloop met een kort verslag.
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Ik ga ook voor de JNC (220km bij normaal weer). Qua afstand krap 50 km verder in de auto en de omgeving (en de wegen) in Luxemburg top.
Het biertje na afloop is extreem aanlokkelijk, maar moet ook terug rijden met de auto Kabouters wonen bij mij in de koelkast, dus komt wel goed.........
Het biertje na afloop is extreem aanlokkelijk, maar moet ook terug rijden met de auto Kabouters wonen bij mij in de koelkast, dus komt wel goed.........
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
- Tracing_NL
- Forum-lid
Noem dat maar een kabouter
Laatst gewijzigd door Tracing_NL op 22 mei 2014 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Was alcoholvrij biertje van 3 liter op podium na Rad am Ring en moest nog naar huis rijden.
Nee, na een rit wacht ik wel tot ik thuis ben. Nu maar hopen dat het volgend weekend qua weer ongeveer als komend weekend zal zijn. Bij erg slecht weer ben ik sponsor van de JNC.....
- Tracing_NL
- Forum-lid
Bij mij is het zowiezo daginschrijving, dus geen kosten . We wachten het af. heb er wel zin in. Na twee weken waarin ik fiets als een krant gaat het deze week weer iets beter, dus de moraal is weer terug.
Wij gaan vrijdag ook weer naar Vianden voor de JNC. Ik neem twee vrienden mee en we doen de 135km versie. Twee jaar geleden was deze tocht ons erg goed bevallen met goede, rustige wegen, een mooie omgeving en flinke beklimmingen. Lekker spartaans weer tentje opzetten en zaterdag een combinatie van afzien en genieten.
Bij redelijk weer zal ik aan de start staan van de La Chouffe samen met csteenbe...
- Tracing_NL
- Forum-lid
Weer wordt een gokje denk ik. Wisselvallig. Dat Kan zeker in Luxemburg alles betekenen (meestal regen ). Voorlopig ziet het er nog goed uit:
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Vooruitziende blik qua weer, want 's morgen vroeg zeikregen bij een graad of 8.
Was er vrijdag rond 22:00u, bus op de parkeerplaats. Nog even 2 biertjes gedronken en slaapzak in achter in mijn bus.
Rond een uurtje of 01:00u begon het fors te regenen en daar steeds wakker van. Die druppels op dat dak hoor je goed...
Om 06:00u ontbijtje en leek het even droog, maar even later weer zeikregentje. Toch inschrijving ophalen, maar wat grijze bende en totaal geen zin om op de fiets te stappen. Dit ook geholpen door het feit dat ik min of meer alleen zomerse outfit bij me had en als koukleum toen maar besloten om richting huis te gaan. Onderweg nog even onderstaand plaatje gemaakt op de hoogvlakte.
Ook nog een filmpje http://youtu.be/6eUP-lZFU8c
Natuurlijk had ik misschien tijdje kunnen wachten op iets beter weer (zou droger worden), maar was er helemaal klaar mee.
Nog even getwijfeld om in Limburg stukje te fietsen, maar daar ook grijs en wat gespetter.
Uiteindelijk om 12:30u vanuit Soest een rond van iets over de 150 km gemaakt.
Jammer, volgende keer beter
Was er vrijdag rond 22:00u, bus op de parkeerplaats. Nog even 2 biertjes gedronken en slaapzak in achter in mijn bus.
Rond een uurtje of 01:00u begon het fors te regenen en daar steeds wakker van. Die druppels op dat dak hoor je goed...
Om 06:00u ontbijtje en leek het even droog, maar even later weer zeikregentje. Toch inschrijving ophalen, maar wat grijze bende en totaal geen zin om op de fiets te stappen. Dit ook geholpen door het feit dat ik min of meer alleen zomerse outfit bij me had en als koukleum toen maar besloten om richting huis te gaan. Onderweg nog even onderstaand plaatje gemaakt op de hoogvlakte.
Ook nog een filmpje http://youtu.be/6eUP-lZFU8c
Natuurlijk had ik misschien tijdje kunnen wachten op iets beter weer (zou droger worden), maar was er helemaal klaar mee.
Nog even getwijfeld om in Limburg stukje te fietsen, maar daar ook grijs en wat gespetter.
Uiteindelijk om 12:30u vanuit Soest een rond van iets over de 150 km gemaakt.
Jammer, volgende keer beter
Wij ook alleen maar droog weer gehad, alhoewel het inderdaad miezerde bij 8 graden in de auto richting start. Maar al snel klaarde het op, het was prima fietsweer al stond er zeer veel wind.
Afijn samen met Csteenbe een erg fijn ritje gemaakt. We kwamen (incl fietsen van en naar de start) uit op 185 km met 3250 hm. Onderweg werden we nog even opgehouden doordat mijn zadelrail brak, gelukkig waren we vlakbij een FM die mij voor een schappelijke prijs een zadel wilde verkopen.
Organisatie van Golazo was weer dik in orde, weinig op aan te merken. Dat kon helaas niet gezegd worden van het wegdek, dat vooral in het eerste en het laatste deel erg slecht was. In het Duitstalige deel was zowel qua wegdek als qua landschap wat mij betreft het hoogtepunt.
Verder over de route verder niets dan lof. Ik vond het zwaar. Niet alleen de klimmetjes maar vooral ook de tussenstukken. Werkelijk geen meter vlak.
Afijn samen met Csteenbe een erg fijn ritje gemaakt. We kwamen (incl fietsen van en naar de start) uit op 185 km met 3250 hm. Onderweg werden we nog even opgehouden doordat mijn zadelrail brak, gelukkig waren we vlakbij een FM die mij voor een schappelijke prijs een zadel wilde verkopen.
Organisatie van Golazo was weer dik in orde, weinig op aan te merken. Dat kon helaas niet gezegd worden van het wegdek, dat vooral in het eerste en het laatste deel erg slecht was. In het Duitstalige deel was zowel qua wegdek als qua landschap wat mij betreft het hoogtepunt.
Verder over de route verder niets dan lof. Ik vond het zwaar. Niet alleen de klimmetjes maar vooral ook de tussenstukken. Werkelijk geen meter vlak.
Laatst gewijzigd door havana op 24 mei 2014 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.