Racefiets met Ultegra Di2 of gewoon Ultegra 11 speed
Mijn mening: gezien de prijs van het geheel vind ik € 500,- extra veel geld. Maar als jij het geld hebt en er lol aan hebt moet je het vooral doen. Als je een fiets koopt moet je geen rekening houden met inruil, etc. 't is net als een auto: zodra je de winkel verlaat is ie nog de helft waard. Als je dat niet kunt betalen moet je het niet kopen.
Ik rij nu 9 maanden op mijn FondriestTF3 1.2 met een Ultegra groep en een Di 2 nu 5000 KM erop zitten gewoon super Als je het niet heb mis je het ook niet , maar als er eenmaal meer rijd is er geen weg meer terug
Het rijd op een of andere manier zo relax gewoon super
Ik heb nog geen minpunten kunnen ontdekken
Het rijd op een of andere manier zo relax gewoon super
Ik heb nog geen minpunten kunnen ontdekken
Het heeft even geduurd maar de kogel is door de kerk..............Ik heb gekozen voor een Giant Defy Advanced SL 0 ISP met Dura-Ace 11-speed (mechanisch)...Ik heb lang getwijfeld over de Rose maar uiteindelijk heb ik toch een beter (waardevoller) gevoel bij deze Giant. dank allen voor het actief meedenken!!!!!!!!!!!!!!Scott08 schreef:Ik sta op het punt om een nieuwe racefiets te kopen de Rose Xeon Team CGF. Nu heb ik de keuze voor de montage in Ultegra 11 speed of Ultegra Di2 11 speed. Prijsverschil is 500 euro. Wat is wijsheid?
-
- Forum-lid
Leuk
Tegen de tijd dat je heb heb ff een fotootje posten oke
Veel plezier met je nieuwe speeltje
Tegen de tijd dat je heb heb ff een fotootje posten oke
Veel plezier met je nieuwe speeltje