Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Theo\'s nieuwe moutainbike :-)

japiecarbon
Forum-lid HC

japiecarbon 23 aug 2010 23:37

Theodoro Campagnolo schreef:Nieuwe wàt Japie?

Gewoon een hedendaagse fiets met normale onderdelen en remhandels waar je zelfs mee kan schakelen!! En die ook nog eens lekker zitten!!!
Theodoro Campagnolo schreef:Maar niet iedereen denkt daar zo over: http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=18290

Er zijn wel meer gekken ;)

theodorocampagnolo
Forum-lid

theodorocampagnolo 23 aug 2010 23:41

bontempi56 schreef: todat ik de staatsloterij win of zo.:D:D:

Wow.... eh, wat kost zuks?
Ik zag laatst nog een knakker op een stalen gesoldeerde Presto rijden met precies zo'n rechte voorvork. Was ik toch bijna de majum in gereje....

bontempi56
Forum-lid

bontempi56 23 aug 2010 23:44

Geen idee wat de colnago special kost, maar dat gaat vast en zeker in de papieren lopen ;)
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.

theodorocampagnolo
Forum-lid

theodorocampagnolo 04 sep 2011 12:39

De berg is beklommen! Vanuit Bedoin in krap 3 uur omhoog, niet slecht voor iemand met een versleten knie!

Hier 't bewijs:

http://www.youtube.com/watch?v=xGkqPJilwAs" onclick="window.open(this.href);return false;

ridefreeordie
Forum-lid

Gebruikersavatar ridefreeordie 05 sep 2011 13:04

Goed gedaan! Daar heb je toch echt geen moderne fiets voor nodig. Ik haal er met mijn oude Pina (ok, wel nieuwe onderdelen ;) ) ook genoeg in omhoog. En lekker dat 't rijdt!!!

In je allereerste post had je het over de afwijkende lengte bovenbuis. Ik weet niet of dat echt heel bijzonder en alleen aan GIOS voorbehouden is.
Ik heb nog een Primorosso staan (van een winkel uit België) gebouwd van het niet bijzondere Colombus Aelle staal en die heeft een toptube 55,5 bij een zitbuis van 59 cc. Is meer iets voor de mensen met een kort bovenlijf of mensen die wat meer rechtop willen zitten?
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra

bianchisl3
Forum-lid

bianchisl3 05 sep 2011 16:21

theodorocampagnolo schreef:De berg is beklommen! Vanuit Bedoin in krap 3 uur omhoog, niet slecht voor iemand met een versleten knie!

Hier 't bewijs:

http://www.youtube.com/watch?v=xGkqPJilwAs" onclick="window.open(this.href);return false;
Goed gedaan! Prachtige bergfiets ook. Zag op het filmpje volgens mij nog een stalen fiets op de top.

theodorocampagnolo
Forum-lid

theodorocampagnolo 07 sep 2011 18:59

bianchisl3 schreef:
Goed gedaan! Prachtige bergfiets ook. Zag op het filmpje volgens mij nog een stalen fiets op de top.
Klopt! Sterker nog, er bleken bovenaan zich twee stalen rossen te bevinden nl. de witte Koga van m'n fietsmaatje en een Peugeot kruiwagen, een Aubisque ofzo. De laatstgenoemde was van een Nederlandse jonge gast die met 42-26 omhooggegaan is. Okee, ik schat dat ik dik twee keer zo oud ben als hij maar toch....Respect!
Ik hoop dat hij de afdaling een beetje overleefd heeft want met zijn CLB hoeven met heel veel speling zou ik dat niet graag doen 8-) . Zijn broertje was ook omhooggegaan en wel op een gehuurde racefiets: Blijk je toch in Bedoin gewoon een full carbon racemachine te kunnen huren?!

Plaats reactie