Bikemotion 2010
Wellicht helpen medewerkers van Shimano zelf dit soort geruchten de wereld in. Tijdens de Fiets testdagen zeiden de medewerkers van de Shimanostand twee jaar op rij dat het de bedoeling is om uiteindelijk alle groepen electronisch te maken. Hoe snel dat zou gebeuren, wisten ze niet. Maar ze voelen dat ze bezig zijn met een complete revolutie. Ik was het niet met ze eens, maar zoiets helpt wel in dit verband.
Denk zelf ook niet dat het er zal zijn. Voordat het gebeurd zijn we wellicht al weer 5 tot 10 jaar verder
- Specialized Tarmac SL3 Astana \'10 Ultegra 6700
- Specialized Tarmac SL4 Saxo-Tinkoff \'14 Ultegra Di2
- Specialized Venge Project Black \'12 Dura Ace Di2
- Specialized Tarmac SL4 Saxo-Tinkoff \'14 Ultegra Di2
- Specialized Venge Project Black \'12 Dura Ace Di2
Heeft een tijdje terug iets van in de fiets of de speciale uitgave van het begin van het jaar. Was een opmerking van iemand van Shimano Benelux dat ze er mee bezig waren.
Hij zal ook echt wel komen alleen niet dit jaar, shimano maakt zijn nieuwe onderdelen altijd midden jaar bekend volgens mij.
Hij zal ook echt wel komen alleen niet dit jaar, shimano maakt zijn nieuwe onderdelen altijd midden jaar bekend volgens mij.
[quote="Madhill"]Zo creër je wel vraag naar een bepaald product.[/quote]
Mee eens, ik zie in het geheel geen voordelen in een electrisch systeem voor het schakelen. Kijk toch eens hoe mooi een 105 of Athena groep tegenwoordig schakelt. Dan ben je voor een kwart van de prijs van Di klaar.
Mee eens, ik zie in het geheel geen voordelen in een electrisch systeem voor het schakelen. Kijk toch eens hoe mooi een 105 of Athena groep tegenwoordig schakelt. Dan ben je voor een kwart van de prijs van Di klaar.
Camerig is prachtig!
- superrose
- Forum-lid
- Contact
[quote="rijden!"][quote="superrose"]Hopelijk doet de redactie van fiets weer zo'n rit naar de bikemotion, vorig jaar durfde ik niet
[/quote]
Nou, ga er maar van uit dat we gewoon weer naar Utrecht trappen! En als het goed is zijn de douches dit jaar wel warm...[/quote]
Nou dit jaar ben ik erbij hoor! Wanneer is het?

Nou, ga er maar van uit dat we gewoon weer naar Utrecht trappen! En als het goed is zijn de douches dit jaar wel warm...[/quote]
Nou dit jaar ben ik erbij hoor! Wanneer is het?
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
http://www.roadbike.de/news/eurobike-20 ... 98.9.htm#3
De ingebouwde rem wordt nog een keer aangeboden.
Blijft een voor de hand liggend idee .
Kans dat het nu wel aanslaat.
De ingebouwde rem wordt nog een keer aangeboden.
Blijft een voor de hand liggend idee .
Kans dat het nu wel aanslaat.
Zij is ook tegen
-
- Forum-lid HC
Die waren er al hoor, volgens mij had cube er al 1tje(weet niet zeker of t cube was)
vroegen zullen er wel geweest zijn, maar door de regelement wijziging van UCI wordt het weer actueel. Ik vraag me alleen af of ze er een grote getalen zullen zijn, of dat er een enkele wordt getoond.
staat buiten de vraag of het meer waarde heeft om ze te monteren.
staat buiten de vraag of het meer waarde heeft om ze te monteren.