Foto van Je werkplaats
-
- Forum-lid HC
Wat voor bord is dat?
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Heb je ook nog speciaal gereedschap fiets-specifiek zeg maar. Ring/steek sleutels bijvoorbeeld. Ziet er heel erg mooi uit.
Dan hang je toch gewoon het complete paneel aan de binnenkant van je bus
Denk niet dat veel mensen vaak veel gereedschap meenemen. Ik heb wel een klein gereedschapskoffertje waar ik dan bijvoorbeeld de meest gebruikte sleutels en ander gereedschap in kan doen, maar dat gebruik ik misschien eens per jaar.
Denk niet dat veel mensen vaak veel gereedschap meenemen. Ik heb wel een klein gereedschapskoffertje waar ik dan bijvoorbeeld de meest gebruikte sleutels en ander gereedschap in kan doen, maar dat gebruik ik misschien eens per jaar.
Haha. Gereedschap gaat wel vaker mee dan eens per jaar.sjoerdth schreef:Dan hang je toch gewoon het complete paneel aan de binnenkant van je bus
Ik heb zelf een paneel gemaakt (mdf 18mm). Komt een nieuwe bij inclusief spotjes en alles. Als je kijkt wat zo'n kant en klaar bord kost inclusief alle ophangbeugeltjes . Dan heb ik nog een meeneem koffer, een kastje op wielen en als ik later groot ben komt er zoiets inclusief materiaal. Zit wel eens op executieveilingen te kijken om er goedkoper een te scoren.
Previous name Jansen01
Ha allen,
Ik merk dat ik vaak bij foto's van fietsen van mede forumleden geïntrigeerd raak door de werkplaatsen / schuurtjes waar deze in staan. Van grote puinhopen tot strak georganiseerde semi professionele werkplaatsen... Daarbij zie je ook vaak handige oplossingen voor veel voorkomende opbergproblemen etc... Ik denk dat meer mensen het leuk vinden om een inkijkje te krijgen in de schuur van de fiets hobbyist... Ik trap af, wil nog best wat detailfoto's erbij plaatsen als hier interesse voor is...
Grtz
Ik merk dat ik vaak bij foto's van fietsen van mede forumleden geïntrigeerd raak door de werkplaatsen / schuurtjes waar deze in staan. Van grote puinhopen tot strak georganiseerde semi professionele werkplaatsen... Daarbij zie je ook vaak handige oplossingen voor veel voorkomende opbergproblemen etc... Ik denk dat meer mensen het leuk vinden om een inkijkje te krijgen in de schuur van de fiets hobbyist... Ik trap af, wil nog best wat detailfoto's erbij plaatsen als hier interesse voor is...
Grtz
-
- Forum-lid
Zonder wantrouwend te zijn naar onze medemensen, maar zou je ook een foto online zetten van je complete inboedel?