Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Slotje

karluk
Forum-lid
Berichten: 491
Lid geworden op: 21 jan 2008 09:56

karluk 16 jun 2014 19:22

RuudRuud schreef:
JordyFr schreef:Juist... plus 13 euro inklaringskosten voor PostNL
Die je helemaal niet hoeft te krijgen als je proactief handelt.
die tijden lijken voorbij. Waar je vroeger pech had dat je eruit werd gepikt, is tegenwoordig geluk hebben dat je er niet uit wordt gepikt. Ook de post/douane zien de hoeveelheid pakketjes uit China toenemen en ze weten ook dat in grote dozen dure spullen zitten (aangezien zelf een lege grote doos verzenden je al gauw €50 kost). Mooie bron van inkomsten toch...

SpeedWing
Forum-lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 17 apr 2013 21:30

SpeedWing 16 jun 2014 19:44

Jordy, in het Carbon clinchers uit China vragen topic schreef je het volgende: "Nu zo een 500km op mijn velgen gereden, zowel voor en achter een slag erin, ik laat ze volgende week even natrekken". Dit is een citaat uit de reactie van FranX78. Opvallend dat ik jouw originele bericht niet meer terug kan vinden in dat topic. Heb je het bericht gewijzigd? Zijn de wielen inmiddels wel recht?

hendrikjan
Forum-lid
Berichten: 1486
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:25

hendrikjan 16 jun 2014 20:01

SpeedWing schreef:Jordy, in het Carbon clinchers uit China vragen topic schreef je het volgende: "Nu zo een 500km op mijn velgen gereden, zowel voor en achter een slag erin, ik laat ze volgende week even natrekken". Dit is een citaat uit de reactie van FranX78. Opvallend dat ik jouw originele bericht niet meer terug kan vinden in dat topic. Heb je het bericht gewijzigd? Zijn de wielen inmiddels wel recht?
Qft
:winkthumb:

JordyFr
Forum-lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 05 jun 2012 13:04

JordyFr 16 jun 2014 20:09

Wielen zijn nagekeken, bleek alleen de banden te zijn, vandaar dat ik dat heb aangepast ja...
Voorkeur gaat ook naar OPHALEN, dan kun je dat meteen zelf nakijken

We zijn nu 15 posts verder en verder dan de info in mijn begin post, over rechte wielen en EVENTUELE importkosten, zijn we niet gekomen

Dus laten we er nu maar mee ophouden.

SpeedWing
Forum-lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 17 apr 2013 21:30

SpeedWing 16 jun 2014 20:28

Ik vraag heel netjes of je wielen recht zijn. Zo'n vreemde vraag is dat toch niet als er dure wielen aangeboden worden? Waarom mogen we dit soort vragen niet meer stellen? Je begrijpt vast wel dat het er vanuit mijn perspectief nogal "verdacht" uitziet als je opeens je bericht gaat wijzigen. Daarnaast zie je zelf toch ook heel gemakkelijk of de wielen recht zijn door te kijken naar de afstand tussen je velg en de remblokjes. Als dit varieert zit er een slag in je wiel. Zo niet, dan zijn het waarschijnlijk de banden.

JordyFr
Forum-lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 05 jun 2012 13:04

JordyFr 17 jun 2014 16:16

Ik geef toch ook gewoon antwoord? Het gaat mij vooral om het feit dan er wat mensen zitten te klagen over mijn vraagprijs, terwijl ik dat toch gewoon zelf mag beslissen. Dit is nog steeds onder de kostprijs, en als je de wachttijd en EVENTUELE importkosten meerekent vind ik dit meer dan fair.

Niemand van deze reaguurders heeft interesse in deze wielset, dus waar bemoeien ze zich mee?
Ja behalve Ruudruud, maar die wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, bestel ze dan toch lekker zelf

hier mag een slotje op, zo heb ik er geen zin in

Gerboon
Forum-lid
Berichten: 1436
Lid geworden op: 28 jul 2013 19:56

Gerboon 17 jun 2014 17:00

Volgens mij worden er terechte vragen gesteld. Niemand kraakt jou wielen af zover ik dat ervaar.

Dat er wat mensen hier en daar vragen stellen bij jou advertentie had je kunnen verwachten. Gewoon eerlijk antwoord blijven geven en wellicht vind je dan een koper.

guver
Forum-lid
Berichten: 160
Lid geworden op: 04 okt 2011 11:16

guver 17 jun 2014 17:28

ts schrijft ook dat hij ze niet via mp verkoopt, maar daar staan ze toch wel degelijk op. Vind het allemaal een beetje vreemd

Gesloten