Verschil in achterderailleur?
Dat is knap van je. Ik wilde alleen aangeven hoe het ook zou kunnen voor de iets minder getrainde fietser. Ik zelf heb hiermee 3x de alpe duez en 3x de mont ventoux gefietst op 1 dag.En ondanks mijn aangepaste verzet was dit best wel zwaar. Maar om nou te zeggen dat ik er daarom niet aan moest beginnen...ilikebike schreef:Beste Pipo. Ik ben 60 jaar en ik ga gewoon met als lichtste verzet 34x27 de bergen in. Lbl en RvVl heb ik met 39x27 gereden. Waarvan ik misschien achteraf de 28 i.p.v. de 27 had moeten hebben (soms)
Best Bertus,PIPOOO schreef:Dat is knap van je. Ik wilde alleen aangeven hoe het ook zou kunnen voor de iets minder getrainde fietser. Ik zelf heb hiermee 3x de alpe duez en 3x de mont ventoux gefietst op 1 dag.En ondanks mijn aangepaste verzet was dit best wel zwaar. Maar om nou te zeggen dat ik er daarom niet aan moest beginnen...ilikebike schreef:Beste Pipo. Ik ben 60 jaar en ik ga gewoon met als lichtste verzet 34x27 de bergen in. Lbl en RvVl heb ik met 39x27 gereden. Waarvan ik misschien achteraf de 28 i.p.v. de 27 had moeten hebben (soms)
Als ik inderdaad met een triple en achter met bijv een 34 en met spec achterderailleurs de bergen in zou moeten dan begin ik er niet eens meer aan. Dan houd het gewoon een keer op voor mij.
Gerboon schreef:idd. Mijn vader rijdt met 30-28 zodat hij op een soepele tred overal bovenkomt in het limburgse land. Maar aan zaken als Alpen cols begint hij niet. Hij fietst voor de ontspanning en niet voor de prestatie.
De prestatie zou wel eens voor een goed doel geweest kunnen zijn.
Opgeven is geen optie is volgens mij een belangrijk kreet in o.m. de sportwereld. Dus dat is ook mijn slogan.ilikebike schreef:Best Bertus,PIPOOO schreef:Dat is knap van je. Ik wilde alleen aangeven hoe het ook zou kunnen voor de iets minder getrainde fietser. Ik zelf heb hiermee 3x de alpe duez en 3x de mont ventoux gefietst op 1 dag.En ondanks mijn aangepaste verzet was dit best wel zwaar. Maar om nou te zeggen dat ik er daarom niet aan moest beginnen...ilikebike schreef:Beste Pipo. Ik ben 60 jaar en ik ga gewoon met als lichtste verzet 34x27 de bergen in. Lbl en RvVl heb ik met 39x27 gereden. Waarvan ik misschien achteraf de 28 i.p.v. de 27 had moeten hebben (soms)
Als ik inderdaad met een triple en achter met bijv een 34 en met spec achterderailleurs de bergen in zou moeten dan begin ik er niet eens meer aan. Dan houd het gewoon een keer op voor mij.