Goede zemen in pro cycling teams kleding
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Nee, maar wel wanneer het een BMC World Champion tenue is, tenzij je wereldkampioen bent.
Die kwam ik tegen op de gelinkte FB pagina, en daar staan wel meer foto's van mensen die beter wat neutrale kleding zouden kunnen dragen.
Maar ieder zijn smaak. Draag wat je wil.
Je ziet op dagen dat er niet gevoetbald wordt ook wel eens volwassen kerels in een origineel clubshirt lopen. Dat zuigt ook, die shirts zijn leuk voor jochies die op straat lekker aan het ballen zijn.
Die kwam ik tegen op de gelinkte FB pagina, en daar staan wel meer foto's van mensen die beter wat neutrale kleding zouden kunnen dragen.
Maar ieder zijn smaak. Draag wat je wil.
Je ziet op dagen dat er niet gevoetbald wordt ook wel eens volwassen kerels in een origineel clubshirt lopen. Dat zuigt ook, die shirts zijn leuk voor jochies die op straat lekker aan het ballen zijn.
-
- Forum-lid HC
Ik hoorde net op TV dat het kopen van teamshirts een van dė inkomsten moet worden voor de profteams, laten we dan alsjeblieft niet deze medesponsoren gaan ontmoedigen en zeggen dat het fout is.
-
- Forum-lid
Waar denken sommigen zich op dit forum wel niet over uit te kunnen spreken ?!
In dit land ben je vrij om te dragen wat je wilt en hoe je het wilt ...
En wie ben jij om te oordelen over wat mensen beter wel en niet zouden dragen ?
Bah zeg ...
In dit land ben je vrij om te dragen wat je wilt en hoe je het wilt ...
En wie ben jij om te oordelen over wat mensen beter wel en niet zouden dragen ?
Bah zeg ...
-
- Forum-lid
Zo erg is het toch niet Medicbiker, jij geeft zelf aan dat je in dit land vrij bent om te doen wat je wil. Daar valt dus ook onder dat iedereen zelf zijn mening mag hebben, in dit geval is dat een mening over de kleding wat iemand draagt.
Het is niet helemaal netjes om te doen, maar om vervolgens direct zo overdreven op te schrijven dat het niet mag gaat mij ook weer iets te ver.
Het is niet helemaal netjes om te doen, maar om vervolgens direct zo overdreven op te schrijven dat het niet mag gaat mij ook weer iets te ver.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
Het blijft een gevoelig onderwerp he.
Iedereen heeft wel een team-setje? Nou niet dat ik weet, of er moeten teams in Craft rondrijden... Ik heb een verenigings-tenuetje...dat vind ik al heftig zat.
Tegen de tijd dat ik 150 kilo weeg bestel ik een Liv Giant setje, met de handtekening van Marianne Vos, om iedereen te shockeren, expres. Neem ik er nog een tijdrithelm bij ook. En net als Sagan een terminator op mijn fiets.
Iedereen heeft wel een team-setje? Nou niet dat ik weet, of er moeten teams in Craft rondrijden... Ik heb een verenigings-tenuetje...dat vind ik al heftig zat.
Tegen de tijd dat ik 150 kilo weeg bestel ik een Liv Giant setje, met de handtekening van Marianne Vos, om iedereen te shockeren, expres. Neem ik er nog een tijdrithelm bij ook. En net als Sagan een terminator op mijn fiets.
Veni. Vidi. Fietsie.
Ik wou een Sky outfit hebben vanwege de voorkeur voor dit team en dat het ook nog eens perfect bij mijn fiets past is mooi meegenomen. Voor de rest interesseert het mij geen reet wat anderen van mijn kleding(?) vinden. Net of is dit belangrijk!
Maar goed, broek is binnen en de zeem zit goed. Bedankt voor jullie advies jongens!
Maar goed, broek is binnen en de zeem zit goed. Bedankt voor jullie advies jongens!
Heb je op een van beide sites besteld die je noemde in de openingspost of op de site van Rapha?Lecky schreef:Ik wou een Sky outfit hebben vanwege de voorkeur voor dit team en dat het ook nog eens perfect bij mijn fiets past is mooi meegenomen. Voor de rest interesseert het mij geen reet wat anderen van mijn kleding(?) vinden. Net of is dit belangrijk!
Ieder zijn/haar ding en moet vooral zelf weten wat je leuk en mooi vindt, maar persoonlijk vind ik het niet kunnen. Er is een wielercode, ook voor het dragen van kleding
www.hetiskoers.nl/wielercode
Zie je het al voor je dat je in je Belkin pakje aan het rond peddelen bent en wordt ingehaald door bv. Bauke Mollema? Ik zou mij kapot schamen
Fake kleding uit China is helemaal uit den boze, als je toch teamkleding draagt support je favoriete team dan ook door echte teamkleding te kopen.
www.hetiskoers.nl/wielercode
Zie je het al voor je dat je in je Belkin pakje aan het rond peddelen bent en wordt ingehaald door bv. Bauke Mollema? Ik zou mij kapot schamen
Fake kleding uit China is helemaal uit den boze, als je toch teamkleding draagt support je favoriete team dan ook door echte teamkleding te kopen.
Cube Agree GTC SL - 2014
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018
Al dat gelul over de wielercode :')
Laat mensen gewoon rijden met wat ze mooi vinden. Voetbalshirtjes van clubs worden toch ook vaak gebruikt tijdens eigen voetbaltrainingen?
Zolang je het zelf mooi vindt, het goed past en geen neppe rommel is moet alles kunnen qua kleding.
Laat mensen gewoon rijden met wat ze mooi vinden. Voetbalshirtjes van clubs worden toch ook vaak gebruikt tijdens eigen voetbaltrainingen?
Zolang je het zelf mooi vindt, het goed past en geen neppe rommel is moet alles kunnen qua kleding.