Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
olleranip
- Forum-lid
olleranip
18 aug 2010 22:29
Daniel1975 schreef:Jullie begrijpen mijn scherpe openingspost dus
Verder niks tegen de site of de inhoud hoor. Alleen kan ik er als Italie-liefhebber geen favoriet vinden aangezien de italianen IMHO de plank flink mis slaan.
Maar goed, dat zal op korte termijn verder duidelijk worden
Als "Italië-liefhebber" geen favoriet vinden?
Slaan de plank mis?
En hoe wordt wat duidelijk?
Wat bedoel je nou??!!!
-
sibon
- Forum-lid
sibon
18 aug 2010 22:37
Leuke verzameling fietsen. Ik word wel erg warm van de nieuwe Cinelli Strato en die titanium Cinelli (XCR zeg ik uit mijn hoofd)
-
krilynck
- Forum-lid
krilynck
18 aug 2010 23:07
Olleranip schreef:Daniel1975 schreef:Jullie begrijpen mijn scherpe openingspost dus
Verder niks tegen de site of de inhoud hoor. Alleen kan ik er als Italie-liefhebber geen favoriet vinden aangezien de italianen IMHO de plank flink mis slaan.
Slaan de plank mis?
Wat bedoel je nou??!!!
Ik denk dat hij bedoelt dat 'ie Italië een mooi land vindt, maar de Italiaanse racefietsen hem gestolen kunnen worden.
-
gijs01
- Forum-lid
gijs01
18 aug 2010 23:11
Ik vind die nieuwe Bianchi erg gaaf!
Camerig is prachtig!
-
gvda
- Forum-lid
-
Contact
gvda
19 aug 2010 00:36
Kingpin schreef:wat me in de topic opviel is dat de link jouw onderschift niet klopt.
Daarbij ben ik het met bovenstaande commentaren eens dat ik er ook niet uit las dat je net probeerde te doen of de site niet van jou. Kwestie van andere interpretatie / misverstandje dus.
Bedankt voor je oplettendheid, Kingpin. Heb het inmiddels aangepast. (En ach, de tijd nemen om iets goed te lezen valt niet altijd mee als drukke forummoderator. Een interpretatiefoutje is daarmee zo gemaakt. Ik neem het hem niet kwalijk hoor
Cheers!
-
eelcoz
eelcoz
19 aug 2010 00:43
Krilynck schreef:Olleranip schreef:Daniel1975 schreef:Jullie begrijpen mijn scherpe openingspost dus
Slaan de plank mis?
Wat bedoel je nou??!!!
Ik denk dat hij bedoelt dat 'ie Italië een mooi land vindt, maar de Italiaanse racefietsen hem gestolen kunnen worden.
Volgens mij rijdt Daniel op een Pinarello met Italiaanse afmontage, dus of de Italiaanse racefietsen hem gestolen kunnen worden betwijfel ik. Of er moet binnenkort een grote verrassing van zijn kant komen: Weg met die Italiaanse troep, geen Pina meer, geen Campa meer, maar alleen nog maar Duitse degelijkheid met Shimano! Of heb ik het mis?;)
Ik zit trouwens net de site even te bekijken. Erg mooi! Alleen, die zwarte Pinarello Dogma, is die voor begrafenissen ofzo?
-
gvda
- Forum-lid
-
Contact
gvda
19 aug 2010 01:38
eelcoz schreef:
die zwarte Pinarello Dogma, is die voor begrafenissen ofzo?
Ja, speciaal voor mensen die er een moord voor doen
-
patrickcorbee
- Forum-lid
patrickcorbee
19 aug 2010 11:29
De Rosa Merak nero.... Ik wist niet dat die italianen zulke mooie slanke fietsen konden maken..... Aan de andere kant kijk eens naar hun kleding hehe
"Shut up legs and do as I tell you" - Jens Voigt
-
gerrit-1963
- Forum-lid
gerrit-1963
19 aug 2010 13:36
Daniel1975 schreef:Jullie begrijpen mijn scherpe openingspost dus
Daniël, ik vermoed dat er binnenkort foto's komen van een nieuwe fiets
-
kingpin
- Forum-lid
kingpin
19 aug 2010 13:51
gvda schreef:Kingpin schreef:wat me in de topic opviel is dat de link jouw onderschift niet klopt.
Daarbij ben ik het met bovenstaande commentaren eens dat ik er ook niet uit las dat je net probeerde te doen of de site niet van jou. Kwestie van andere interpretatie / misverstandje dus.
Bedankt voor je oplettendheid, Kingpin. Heb het inmiddels aangepast. (En ach, de tijd nemen om iets goed te lezen valt niet altijd mee als drukke forummoderator. Een interpretatiefoutje is daarmee zo gemaakt. Ik neem het hem niet kwalijk hoor
Cheers!
No problemo. Het zou jammer zijn als niemand je site kon zien
Cheers!!
Koga Miyata Fullproscandium 2009
Trek 7.6FX 2009
-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
19 aug 2010 19:57
@Gerrit: klopt, maar niet in dit topic.
Less is bore