Alles over vakanties op én met de fiets

Gerrie Knetemann Classic.

DDX
Forum-lid HC

DDX 16 sep 2014 19:49

Misschien handig als ze volgende keer gpx bestanden online kunnen zetten, 3 verkeerd gerden maar hoort er wel beetje bij ;)
In begin verkeerd doordat lolbroek pijltje had omgedraaid.
Daarna bij de A2/Vinkeveen pijltje gemist waardoor we in Vinkeveen zelf uitkwamen.
En bij Schiphol reden we deels op auto piloot rondje ringvaart en opeens geen pijltje meer, vermoed dat we aan andere kant van water langs schiphol hadden moeten gaan.

Na 30km bij leuke groep aangehaakt en daardoor flink doorgereden :)
Gelukkig splitste de groep vanzelf op, want op bepaald moment reden we met zo'n 60 man ofzo, wat op smalle weggetjes echt te groot is.
Laatste deel bleven we met 5 man over.

http://www.strava.com/activities/194439615

SnelleSym
Forum-lid

SnelleSym 16 sep 2014 20:39

GPX bestanden waren te verkrijgen, alleen misschien heb ik iets verkeerd gedaan, maar in het Garmin 800 topic staat hoe de route werd weergegeven in basecamp/GPSies etc. heb er weinig aan gehad haha.
Trainen voor 1 juni 2020 Klimmen tegen MS 10 jarig jubileum!

jorismulders
Forum-lid

jorismulders 17 sep 2014 18:23

ik vond de route zeker in het begin echt heel erg gevaarlijk. Fietspaden van +-2m breed, welke twee-richtingen op gebruikt werden. Als daar ook nog eens groepen met 36km/u gaan rijden is het vragen om ongelukken en die waren er dan ook genoeg. Verder waren er nog pijlen omgedraaid rond Mijdrecht door een paar grapjassen. Al met al voor mij zeker geen tweede keer, zijn veel beter geregelde rondjes in de buurt, waarbij wel fietspaden worden gekozen die de capaciteit aankunnen

ceon
Forum-lid

Gebruikersavatar ceon 20 sep 2014 20:43

jorismulders schreef:ik vond de route zeker in het begin echt heel erg gevaarlijk. Fietspaden van +-2m breed, welke twee-richtingen op gebruikt werden. Als daar ook nog eens groepen met 36km/u gaan rijden is het vragen om ongelukken en die waren er dan ook genoeg. Verder waren er nog pijlen omgedraaid rond Mijdrecht door een paar grapjassen. Al met al voor mij zeker geen tweede keer, zijn veel beter geregelde rondjes in de buurt, waarbij wel fietspaden worden gekozen die de capaciteit aankunnen
Heb hem 3 jaar geleden gereden. Vond ik ook erg gevaarlijk. Met zijn allen langs de bosbaan direct na de start. Veel ongelukken gezien onderweg, voor mij een reden om niet meer te starten.
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor. :D

Plaats reactie