4iiii Power meter vanaf $399
Lijkt me een gevalletje "wachten wat de eerste problemen zijn binnen de gebruikersgroep". Misschien te overwegen als V2 op de markt komt.
-
- Forum-lid HC
Nou was me een lucratief projectje:
In December besteld en betaald, onlangs kreeg ik een update dat de boel vertraagd was. Met het in detail doorlezen kon ik zien dat de PMK versie (met de "K" van Carbon blijkbaar) inmiddels een andere status heeft gekregen en dat is dat ze niet gaan leveren voordat de "Fatigue Test complete" is en ze gaan die test niet doen voordat de Alu versie helemaal productierijp is en uitgeleverd. Ik verwacht daarom dat dit wellicht nog wel een jaar gaat duren.
Dit heeft mij doen besluiten om de order te cancellen en wat blijkt: door de stijging van de dollar heb ik op dit niet geleverd product ook nog eens 19 euro winst gemaakt.
In December besteld en betaald, onlangs kreeg ik een update dat de boel vertraagd was. Met het in detail doorlezen kon ik zien dat de PMK versie (met de "K" van Carbon blijkbaar) inmiddels een andere status heeft gekregen en dat is dat ze niet gaan leveren voordat de "Fatigue Test complete" is en ze gaan die test niet doen voordat de Alu versie helemaal productierijp is en uitgeleverd. Ik verwacht daarom dat dit wellicht nog wel een jaar gaat duren.
Dit heeft mij doen besluiten om de order te cancellen en wat blijkt: door de stijging van de dollar heb ik op dit niet geleverd product ook nog eens 19 euro winst gemaakt.
-
- Forum-lid
Dat is meer rente dan je bij de bank zou hebben gekregen.
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline
Iemand recentelijk nog iets besteld? Het is mij een beetje onduidelijk wat nu precies te verwachten kwa levering als je vandaag bestelt. Als ik doorklik tot de betaalpagina zie ik dat de verzendkosten verder ook door hun worden betaald, zoals aangegeven in een update op de site.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
De mijne is vandaag binnen gekomen. Ik had hem eind december besteld bij Clevertraining. Twee weken geleden heb ik mijn pedaal opgestuurd naar Canada, in een Fedex enveloppe die ik van ze ontvangen had.
Beetje gedoe allemaal, maar ze hebben het goed georganiseerd, en ik hoefde geen invoerrechten te betalen.
Beetje gedoe allemaal, maar ze hebben het goed georganiseerd, en ik hoefde geen invoerrechten te betalen.
Dat was inderdaad de bedoeling, maar ze kregen problemen met de exportvergunning voor de lijm (of zoiets). Ze boden iedereen die hem besteld had de optie aan om zijn crank op te sturen en hem door door hen te laten installeren. Het geld voor de calibreerkit werd teruggestort.Karl66 schreef:Bij 4iiii kan je toch zelf de vermogensmeter op de crank lijmen? Of heb ik dat helemaal verkeerd begrepen?
Ik zie dat je hem nu ook alleen op deze wijze kunt bestellen.