HLC,wie doet er mee?
[quote="magoo"]@torro jij praat het gedrag van die man (in de link die Geer geeft) goed? Dan heb jij net zo weinig beschaving als die kerel. [/quote]
Iets lagers dan als man een vrouw in d'r gezicht spugen man bestaat nauwelijks. Dan moet je wel een heel treurig leven hebben.
Iets lagers dan als man een vrouw in d'r gezicht spugen man bestaat nauwelijks. Dan moet je wel een heel treurig leven hebben.
twee keer pissen is de strategie
een keer bij 30 km; een keer bij 70 km;
Dan naar voren toe rijden en hopen dat je op de dijk goed van voren zit. Daarna rammen en zien waar het schip strand.
een keer bij 30 km; een keer bij 70 km;
Dan naar voren toe rijden en hopen dat je op de dijk goed van voren zit. Daarna rammen en zien waar het schip strand.
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
1 keertje is voor mij genoeg, vlak voor de Posbank
Grote kans op een wijziging van het parcours: in 's Heerenberg ligt de Stokkumsweg eruit waardoor de aanloop naar de finish wel verlegd zal worden. Omleiding loopt door de woonwijk naar de brandweer kazerne, waardoor de laatste "klim" naar de finish een stuk korter is.
Grote kans op een wijziging van het parcours: in 's Heerenberg ligt de Stokkumsweg eruit waardoor de aanloop naar de finish wel verlegd zal worden. Omleiding loopt door de woonwijk naar de brandweer kazerne, waardoor de laatste "klim" naar de finish een stuk korter is.
http://www.transpirinaika.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb me net ingeschreven voor de HLC,
ik ga gewoon bekijken hoe het loopt anders lekker rustig uitrijden.
ik ga gewoon bekijken hoe het loopt anders lekker rustig uitrijden.
@Geer, was ook niet van plan om tijdens de de laatste 30 km koste wat het kost vooraan te zitten, zit liever helemaal achteraan en dan naar beetje naar voren rijden dan in het midden van de valpartijen
- Specialized Tarmac SL3 Astana \'10 Ultegra 6700
- Specialized Tarmac SL4 Saxo-Tinkoff \'14 Ultegra Di2
- Specialized Venge Project Black \'12 Dura Ace Di2
- Specialized Tarmac SL4 Saxo-Tinkoff \'14 Ultegra Di2
- Specialized Venge Project Black \'12 Dura Ace Di2
-
- Forum-lid
Ik ben er ook bij zondag. Het weer ziet er tot nu toe goed uit. De verhalen over de vele valpartijen maken me wel een beetje huiverig, maar we zullen wel zien.