Ik ben benieuwd of dit bij mij ook gaat gebeuren. Tot nu toe doet de garmin soft strap het perfect die bij mijn Edge 800 zat. Wel de laatste generatie strap van Garmin. Edge is nog vrij nieuw.
Misschien zat er verschil in de batches?
Hartslagmeterband Garmin
Ik heb al jaren een Garmin en welke softstrapband ik ook gebruik. Na verloop van tijd gaat de registratie steeds verder achteruit.
Daarom heb ik maar besloten om de goedkoopste band te nemen en deze te gebruiken. Om de zoveel keer draai ik de band mee in een "waszak" op 30 graden en een kortprogramma. De ervaring leert dat ik 1 keer per jaar een nieuwe band moet aanschaffen.
De softstrapband van Polar kost als je zoekt op internet tussen de 15 en de 21 euro en dat is minder dan de helft van een originele.
Daarom heb ik maar besloten om de goedkoopste band te nemen en deze te gebruiken. Om de zoveel keer draai ik de band mee in een "waszak" op 30 graden en een kortprogramma. De ervaring leert dat ik 1 keer per jaar een nieuwe band moet aanschaffen.
De softstrapband van Polar kost als je zoekt op internet tussen de 15 en de 21 euro en dat is minder dan de helft van een originele.
-
- Forum-lid
Ik gebruikte de zoekfunctie en kwam hier.
ik heb meerdere garmin softstrap banden versleten afgelopen jaren (goed onderhouden),
en vorig jaar was ik overgegaan op een polar band die compatible is, dat werkte goed, maar ook die kan ik alweer afschrijven.
interessante tip van Havana. ik heb besteld, ben benieuwd! bedankt.
ik heb meerdere garmin softstrap banden versleten afgelopen jaren (goed onderhouden),
en vorig jaar was ik overgegaan op een polar band die compatible is, dat werkte goed, maar ook die kan ik alweer afschrijven.
interessante tip van Havana. ik heb besteld, ben benieuwd! bedankt.
-
- Forum-lid
Mijn Garmin premium band begint nu ook veel kuren te vertonen helaas, heeft het een maand of 14 perfect gedaan!
Ik ben benieuwd naar die ANT+ band van de Decathlon. Wat is het verschil tussen die link van Havana en deze:
http://www.decathlon.nl/gecodeerde-digi ... 89560.html
Die is zelfs maar 18 euro!
Ik ben benieuwd naar die ANT+ band van de Decathlon. Wat is het verschil tussen die link van Havana en deze:
http://www.decathlon.nl/gecodeerde-digi ... 89560.html
Die is zelfs maar 18 euro!
-
- Forum-lid HC
Ik blijf gewoon de harde garmin gebruiken werkt bij mij na 6 jaar nog steeds.
Zijn overigens ook nog gewoon overal te koop voor 40 euro, dus bij een gebrek aan decathlon in de buurt.
(Maar ik hoor dat er wellicht een op 4km van mijn huis komt)
Zijn overigens ook nog gewoon overal te koop voor 40 euro, dus bij een gebrek aan decathlon in de buurt.
(Maar ik hoor dat er wellicht een op 4km van mijn huis komt)
-
- Forum-lid
Maar vroeger, hield ik brommers bij.