Naar mijn weten krijg je buikkrampen a.k.a steken enkel en alleen door te zwaar te belasten.Zorro schreef:En nogmaals zie en hoor ik de relatie met buikkrampen niet.
Buikkrampen
Ik zie buikkrampen toch als geheel iets anders dan steken in de zij. Lijkt me handig dat TS precies aangeeft wat het nu is dat hij voelt.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Hallo bedankt voor alle reacties tot nu toe
Ik heb vandaag mijn fietscomputer erop gebouwd en gaat morgen eens even testen als ik gewoon 25 km h gaat fietsen en een lage weerstand kwa versnelling. Ik hoop dat ik dat vol houd want ben wel iemand die altijd plankgas wil gaan haha maar gaat aan de hand van mijn computer me er aan proberen te houden.
En ja wat voel ik ... zijn totaal geen steken in mijn zij .. het is echt kramp ter hoogte van buik en maag en links achterop me rug voel ik het dan ook .. laatste keer kon ik nog net bij een snackbar komen en kocht daar koud water ging ff zitten en dronk op me gemak het water weg en de kramp werd minder en trok weg waarna ik weer de rit naar huis kon vervolgen dus aan koud water moet het dan lijkt mij niet liggen ik neem altijd een bidon met water en beetje zout mee. Misschien dat ik daar niet tegen kan ofzo ? Ook hebben ze mijn galblaas verwijderd anderhalf jaar geleden en misschien dat het daar ook te maken mee kan hebben want voorheen had ik het soms ook bij het voetbal.
Gaat in ieder geval met jullie tips aan de gang mocht dit toch niet gaan werken gaat ik weer naar de huisarts en dan gaat ik gewoon een doorverwijzing eisen en gaan ze maar wat echos of wat dan ook maken Ik zal dit weekend wel weer even een verslag erop zetten hoe het me verging !!
Nogmaals bedankt voor de tijd alsvast
Ik heb vandaag mijn fietscomputer erop gebouwd en gaat morgen eens even testen als ik gewoon 25 km h gaat fietsen en een lage weerstand kwa versnelling. Ik hoop dat ik dat vol houd want ben wel iemand die altijd plankgas wil gaan haha maar gaat aan de hand van mijn computer me er aan proberen te houden.
En ja wat voel ik ... zijn totaal geen steken in mijn zij .. het is echt kramp ter hoogte van buik en maag en links achterop me rug voel ik het dan ook .. laatste keer kon ik nog net bij een snackbar komen en kocht daar koud water ging ff zitten en dronk op me gemak het water weg en de kramp werd minder en trok weg waarna ik weer de rit naar huis kon vervolgen dus aan koud water moet het dan lijkt mij niet liggen ik neem altijd een bidon met water en beetje zout mee. Misschien dat ik daar niet tegen kan ofzo ? Ook hebben ze mijn galblaas verwijderd anderhalf jaar geleden en misschien dat het daar ook te maken mee kan hebben want voorheen had ik het soms ook bij het voetbal.
Gaat in ieder geval met jullie tips aan de gang mocht dit toch niet gaan werken gaat ik weer naar de huisarts en dan gaat ik gewoon een doorverwijzing eisen en gaan ze maar wat echos of wat dan ook maken Ik zal dit weekend wel weer even een verslag erop zetten hoe het me verging !!
Eén variabele tegelijk. Laat eerst eens dat zout achterwege idd. Ik weet niet hoeveel zout je per 500ml gebruikt maar dat zou zeker je maag kunnen doen opspelen. Niks huisarts (zal het ook niet weten tenzij je concrete dingen kunt overleggen).TrekMike schreef:dus aan koud water moet het dan lijkt mij niet liggen ik neem altijd een bidon met water en beetje zout mee. Misschien dat ik daar niet tegen kan ofzo ? Ook hebben ze mijn galblaas verwijderd anderhalf jaar geleden en misschien dat het daar ook te maken mee kan hebben want voorheen had ik het soms ook bij het voetbal.
Ofschoon je denkt dat een koude drank je niet slecht bevalt zou ik toch ten sterkste afraden om, zeker in de zomer, iets van 5 graden in je maag te plempen.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock