was idd een fijne rit die we gedaan hebben nog bedankt daarvoor !! volgende keer weerikfietsdusikleefnog schreef:Hallo
Voor iedereen die vaak alleen fietst op een racefiets (of eventueel ATB) is dit een leuke manier om ook eens met een klein groepje gelijk gestemde een tochtje te fietsen. Niet te hard maar wel met een goed tempo om ook weer op tijd thuis te komen. Een aanrader !! Want ik ben zelf via deze site aangehaakt en het beviel goed.
Ik vind het een mooi plan om via de site af te kunnen spreken en te zien waar leden naar toe gaan en waar ze geweest zijn. Het idee is dus meer leden die geheel vrijblijvend kunnen gaan fietsen in een groepje.
Gewoon even reageren via de email (zie boven) heb ik ook gedaan en met succes.
Gelijk gestemden gezocht uitbreiding bike010.nl
Al gezellig ...kun je nagaan was ik nog niets eens bij dat is mijn cluppiedopatha schreef:Vandaag aangehaakt bij TCR en was Top !! fijne brielsemeer route 102 km op de klok, gezellige mensen, aanradert !!
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Beetje late reactie maar inderdaad en was een gezellige rit tochdopatha schreef:haha kobro, gisteren was je er wel bij he ? bij de 140 km rit....
Ik kan de aankomende 2 weken niet door verplichtingen in de Alpen
Maar ga die tochten wel rijden desnoods alleen want die lingetocht is een van mijn Favorite ritjes
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3