Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

nieuwe wielen

thestudent
Forum-lid HC

Gebruikersavatar thestudent 20 jul 2015 23:45

Begin je een halfjaar later weer? Scope, nooit van gehoord. Maar google biedt uitkomst. Eerste indruk: wat een geld voor een "zojuist" opgedoken merk. Ik zou lekker wat anders nemen. Laat die lui het eerst even een aantal jaar uithouden. Laat anderen maar testen hoe goed ze daadwerkelijk zijn. Wat ze nou met die 1300w braking power bedoelen ?????? Watt hoe waar in welke test in godsnaam, wat een loze tekst.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!

IWC
Forum-lid

IWC 22 jul 2015 22:23

heefT

buddo
Forum-lid

buddo 24 jul 2015 13:48

dura ace Di2 schreef:wie heefd ervaring met scope wielset
Ik gok op spam...
Na een halfjaar de Mavic wielen wegdoen en met deze vraag komen... vreemd. Ook geen concreet type nummer.
Maar bovenal... eenzelfde type taalfout als er ook in veel berichtgeving rondom dit merk is te vinden.

En idd... wat een gebakken lucht en blabla er om heen:
"Met het slanke en elegante design dat rijk is aan details worden jij en je fiets stijliconen."
"Vooral de R5c ziet er gewoon geweldig uit en is een echte eye-catcher."
"Scope volgt niet, Scope definieert een nieuwe standaard voor de gehele industrie."

MarcFaFo
Forum-lid

Gebruikersavatar MarcFaFo 25 aug 2015 19:55

buddo schreef:
dura ace Di2 schreef:wie heefd ervaring met scope wielset
Ik gok op spam...
Na een halfjaar de Mavic wielen wegdoen en met deze vraag komen... vreemd. Ook geen concreet type nummer.
Maar bovenal... eenzelfde type taalfout als er ook in veel berichtgeving rondom dit merk is te vinden.

En idd... wat een gebakken lucht en blabla er om heen:
"Met het slanke en elegante design dat rijk is aan details worden jij en je fiets stijliconen."
"Vooral de R5c ziet er gewoon geweldig uit en is een echte eye-catcher."
"Scope volgt niet, Scope definieert een nieuwe standaard voor de gehele industrie."
Nou mensen, ik heb een tijdje met de 5c wielen mogen rijden. Zie Wilier Forum voor wat foto's. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet onder de indruk van de wielen was. Dit ligt vooral aan de remkracht bij vooral nat weer. De blokken slijten snel. Ze lopen mooi maar dat ze 1350 euro waard zijn.....
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.

Plaats reactie