Gran Canaria of Tenerife?
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met een fiets koffer? En hoe dit gegaan is.
-
- Forum-lid
Ik huur altijd een fiets op Gran Canaria, dus heb nooit eigen fiets meegenomen.shota schreef:Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met een fiets koffer? En hoe dit gegaan is.
Ik heb wel gezien hoe ze met fietskoffers omgaan. Laatste keer naar GC werden twee dure S-Works fietsen hard het vliegtuig in gegooid/geslingerd. Het was maar goed dat de bezitters op dat moment niet keken. Ik weet niet hoe je zelf met je fiets omgaat, maar het bagage personeel is er niet zo zuinig op als dat je zelf waarschijnlijk bent.
Heb mijn fiets al een keer of 5 meegenomen naar mallorca. Je moet er inderdaad niet vanuit gaan dat er voorzichtig met het materiaal wordt omgegaan. Zorg dus voor een stevige fietskoffer. Ik zou mijn fiets nooit in een fietstas of kartonnen doos vervoeren, maar je ziet het vaak genoeg gebeuren en ook dan lijkt het zo goed als altijd goed te gaan.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
Iemand ervaring met deze optie bij Freemotion? Is dit leuk om bij aan te sluiten?
GRAN CANARIA CYCLING HOLIDAY
- razenderoeland
- Forum-lid
Ik heb een aantal keer een tocht met de jongens van Freemotion meegereden, en dit zeer naar tevredenheid. Zeker als het je eerste keer is dat je op Gran Canaria gaat fietsen.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Eerste keer inderdaad, wij gaan er van 15 tot 22 maart heen.
Verblijven via airbnb in Bahía Feliz.
Maar is een hele trip de moeite waard of misschien gewoon 1 of 2 ritjes met hen maken?
Denk dat je dan wel iets flexibeler bent namelijk, wel zo fijn voor de ega
Verblijven via airbnb in Bahía Feliz.
Maar is een hele trip de moeite waard of misschien gewoon 1 of 2 ritjes met hen maken?
Denk dat je dan wel iets flexibeler bent namelijk, wel zo fijn voor de ega
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Zelf geen ervaring, fiets namelijk liever alleen. Weet van een collega MTB'er dat het op zich wel gezellig was, hij deed overigens zo'n MTB week.Soap schreef:Iemand ervaring met deze optie bij Freemotion? Is dit leuk om bij aan te sluiten?
Nadeel wat ik begreep was voor er een keer vertrokken werd het soms al 10:30u was, vrij lange pauzes en aan de korte kant. Voor de weg zie ik dat de langste/zwaarste onder categorie "expert" 101 km /2.500 hm is, niet echt wereldschokkend naar mijn idee.
Keuze kan ik niet voor je maken.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
- razenderoeland
- Forum-lid
Volgend jaar ga ik weer fietsen op GC. Zal dan zeer waarschijnlijk weer de hele week met freemotion meegaan. Bevalt me prima. Daarnaast wat aanspraak met andere fietsers, is ook altijd leuk. En wat betreft afstand en hoogtemeters is dat voor mij echt wel voldoende.
Weet je niet of je de hele week met ze wil fietsen, huur dan een fiets bij freemotion en maak dan 1 of 2 keer een ritje bij ze.
Weet je niet of je de hele week met ze wil fietsen, huur dan een fiets bij freemotion en maak dan 1 of 2 keer een ritje bij ze.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Wij gaan regelmatig fietsen op Gran Canaria en dat is helemaal super daar. Zowel ATB als Racefiets is er van alles te fietsen. Van eenvoudig tot zeer stevige ritjes ook door het mooie landschap aldaar!
Zelf huren wij altijd fietsen bij Free Motion. Ze zitten in zowel Mas Palomas als Playa des Ingles. Perfecte service en vriendelijke mensen daar!
Zelf huren wij altijd fietsen bij Free Motion. Ze zitten in zowel Mas Palomas als Playa des Ingles. Perfecte service en vriendelijke mensen daar!
Is het een idee om de berichten op Gran Canaria in het onderstaande topic te houden?
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=26&t=25269
Dit topic gaat over Tenerife vs. GC.
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=26&t=25269
Dit topic gaat over Tenerife vs. GC.