Met een beetje handigheid kun je die batterij zelf goed vervangen.
Instrumentenschroevendraaiers zijn dan wel handig overigens.
lege batterij polar
-
- Forum-lid
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
Ja dat klopt maar al 2x gedaan en mij daarna rot geërgerd dat het klote ding het niet meer deed.campasuper schreef:Met een beetje handigheid kun je die batterij zelf goed vervangen.
Instrumentenschroevendraaiers zijn dan wel handig overigens.
Vaak is de garantie er dan net af en vangt dus weer bot.
De eerste modellen waren eigenlijk het beste .
Ik kan maar 1 ding zeggen voor mij nooit geen polar meer ook al trap ik nog wel eens in de aanbiedingen her en der.
cornelli racing cycles Uden
- daniel1975
- Forum-lid HC
De nieuwe V400/800 krijgt van gebruikers wel verdomd goede recenties hoor. Het is dat ik perse een horloge wil met navi (dus suunto ambit3) anders zou ik serieus een v400 overwegen. Polar heeft ook gezien dat het verkeerd bezig was.
Less is bore
Heb m'n polar RS200 een jaar of 8.
Ik heb bij m'n RS200 al zo vaak zelf de batterijen vervangen, geen enkel probleem.
Goed op letten dat het pakkingrubber goed zit, klein beetje zuurvrije vaseline op het rubber vergemakkelijkt de montage en zorgt voor een waterdichte afdichting.
Ik heb bij m'n RS200 al zo vaak zelf de batterijen vervangen, geen enkel probleem.
Goed op letten dat het pakkingrubber goed zit, klein beetje zuurvrije vaseline op het rubber vergemakkelijkt de montage en zorgt voor een waterdichte afdichting.