Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaring met www.wielerkleding2014.nl

Gebruikersavatar
IkBenSpecialized
Forum-lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 09 sep 2013 20:55

Gebruikersavatar IkBenSpecialized 21 okt 2015 08:28

DDoS-sen? :D

lisettevangeemert
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2016 14:52

lisettevangeemert 16 apr 2016 14:58

Ik heb shirts besteld. Helaas deze link te laat gezien.

Het pakje moest met enige vertraging uit Hong Kong komen. Direct zag en voelde ik dat het nep was. Ik heb nl 2 originele shirts korte mouw.

De stikkels waten anders,kleuren waren anders en de stof was zo dun dat je er doorheen kon kijken. De voering van de binnenkant was anders, het originele LIV label miste. De achterkant was anders and so on.

Kortom bestel hier nooit wat want je geld krijg je niet terug daar geeft Stephens Delia nooit antwoord op. Er is ook geen adres om je spullen terug te sturen.

Tenzij je fake kleding wilt dan bestel je hier aan het juiste adres, maar anders je wordt hier afgezet.

Beone62
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2016 16:05

Beone62 10 jun 2016 16:18

Ik heb inderdaad ook een broek besteld onder dezelfde naam
Stephens Delia alleen nu heten ze anders http://www.wielerkledingoutlet.net/ Castelli broeken voor € 57,00 is echt een mooie prijs i.p.v. € 160,00 klopt natuurlijk niet.
Hij zegt in zijn mail 100% dat origineel is.
Maar hoe hebt je de shirts betaald. Wanneer je betaald via creditcard dan ben er toch voor verzekerd wanneer de bestelde kleding nep is. Alleen je moet wel kunnen bewijzen dat het nep is. Althans dat is mij verteld door mijn creditcard Maatschappij.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 10 jun 2016 18:47

Beone62 schreef: Hij zegt in zijn mail 100% dat origineel is.
Lijkt me niets aan gelogen. 100% origineel nep :mrgreen:

Maar sorry hoor. Een broek van 160 Euro voor 57 Euro. Je kunt toch op je klompen aanvoelen dat die site niet klopt.

Dan een contact email van deliastephens885@gmail.com. Lijkt een Nederlandse site maar je kunt niet met iDeal betalen

Hoeveel alarmbellen wil je hebben? :roll:
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
ProTon
Forum-lid
Berichten: 424
Lid geworden op: 20 jul 2015 21:02
Locatie: Hillegom

Gebruikersavatar ProTon 10 jun 2016 19:37

Markwin schreef:In mijn haast dacht ik even een leuk shirt te bestellen. Ik heb geen letter op de site gelezen.
Het shirt is na 6 weken wel afgeleverd maar de maat te klein. Toen ik via de site een mail stuurde en er mail terugkwam in slecht Nederlands, dacht ik : voor het eerst in mijn leven ben ik bedonderd :)
Ik heb nu een voorstel om 50 euro te betalen en dan sturen ze een nieuwe maat. De retourkosten zijn namelijk erg hoog. No way, dat ga ik niet doen.
Heeft iemand een idee hoe je zo'n site uit de lucht kunt krijgen?
Ik denk niet dat je op basis van jou bevindingen deze site "uit de lucht" kunt krijgen.

Als hun gewoon jou product hebben geleverd dan is daar niet veel mis mee.
De maat is te klein?, als jij deze maat hebt besteld dan is dat niet hun fout.
Ze beantwoorden gewoon je mail, zij het in gebrekkig Nederlands, dus ook daar kan je niet op terugvallen.
Geen idee wat de hoge retourkosten zijn maar een nieuw shirt voor 50 euro is dan misschien niet eens een slecht voorstel.

Misschien kan je het shirt doorverkopen en blijft de schade beperkt.

Niks meer kopen dus op deze website ;-)

eerlijkeFietser
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2017 18:09

eerlijkeFietser 21 jan 2017 18:21

hallo iedereen

ik heb op 7 januari een truitje van Dimension data besteld op de website http://www.fietskleding-verkoop.com. Dit is nog steeds niet geleverd en heb ook met de genaamde Stephens Delia gecommuniceerd. Als ik dit forum lees zie ik dat dat een site is van een oplichtersbende. Moet ik dan echt alle hoop opgeven of zou dit misschien toch nog geleverd worden? Het doet allesinds al enorm veel pijn dat ik de 100 euro die ik 7 maanden aan een stuk heb gespaard om dat te kopen gewoon kwijt ben met niks ervoor in de plaats. Hoe kunnen mensen zo vals zijn :dislike: :evil:

Alvast bedankt dat jullie nog eerlijk zijn
groetjes eerlijkeFietser

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3294
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 22 jan 2017 12:49

Veel pech voor jou maar beschouw dit maar als een wijze les.
Mensen zijn nu eenmaal minder betrouwbaar dan je zou willen.
Uit de whois haal ik dat deze club in Kualla Lumpur zit.

Als je iets koopt bij een onbekende webshop kun je het beste eerst even googelen om te zien welke ervaringen mensen ermee hebben.
Daarnaast weet je dat er nattigheid is wanneer de website niet voldoet aan de eisen die de overheid stelt aan een webshop gericht op de Nederlandse consument.
Zo ontbreken duidelijke contactgegevens, inschrijving bij de KvK, BTW nummer, Algemene voorwaarden enz enz.
Op de site van de politie kun je vinden wat je nog kunt ondernemen tegen internetoplichting


Registrant Contact
Name:
Domain Admin
Organization:
Whoisprotection.cc
Street:
Lot 2-1, Incubator 1, Technology Park Malaysia, Bukit Jalil
City:
Kuala Lumpur
State:
Wilayah Persekutuan
Postal Code:
57000
Country:
Malaysia
Phone:
+60.389966788
Fax:
+60.389966788

Plaats reactie