zag bij Mantel: easton ea70 €150 lijkt haast te mooi om waar te zijn?
en dan passen 25 mm banden op gewone velgen en tussen standaard remmen?
upgrade wielen trek madone 2.1
Ik heb sinds twee weken ook een Trek Madone 2.1 en merkte bij mijn eerste ritje dat wanneer ik staand bijvoorbeeld een steile brug op rijdt, mijn achterwiel tegen het remblokje aankomt.
Is dat normaal of zou het inderdaad aan de bontrager wielen liggen of zou het komen door het heen en weer zwiepen van de fiets?
Is dat normaal of zou het inderdaad aan de bontrager wielen liggen of zou het komen door het heen en weer zwiepen van de fiets?
Hoe ver staan je remblokken van de velg?berkowic schreef:Ik heb sinds twee weken ook een Trek Madone 2.1 en merkte bij mijn eerste ritje dat wanneer ik staand bijvoorbeeld een steile brug op rijdt, mijn achterwiel tegen het remblokje aankomt.
Zet ze maar iets wijder en minder zwiepen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Door het op de pedalen staan en zwiepen met de fiets zullen de wielen inderdaad wat zwieberen. De wielen mogen niet zo slap zijn dat ze zo enorm vervormen dat ze de remmen raken. Kijk voor de zekerheid ook even of de wielen goed en recht in de patten/pats zitten.