tja ik heb shimano dus dat gaat niet zo makkelijk :p53x11 schreef:Daarom gebruik ik ook campagnolo!roadroel schreef: heb ook ski handschoenen geprobeert maar dat vindt ik moeilijk om te schakelen.
winterhandschoenen
Vandaag Castelli Estremo gepast. Maar dié zijn warm. Heerlijk. Helaas ook een stevig prijskaartje. En vind 80,- net teveel van t goede.
Toch maar gegaan voor de bbb weatherproof. Eens kijken hoe die bevallen.
Toch maar gegaan voor de bbb weatherproof. Eens kijken hoe die bevallen.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Ik heb de Castelli Diluvio, tot dusver voldoen die prima. Voor echt heel koud weer heb ik een paar lelijke Agu handschoenen. Heb er met -17 en sneeuw (veel lagere gevoelstemperatuur) een paar uur mee gefietst. Geen koude handen!
Voor degenen die zich afvragen waarom ik met die temperaturen fiets; ik ben fietskoerier dus echt vrijwillig was het niet
Ik kwam er wel achter dat je je ook tegen die temperaturen kan kleden.
Voor degenen die zich afvragen waarom ik met die temperaturen fiets; ik ben fietskoerier dus echt vrijwillig was het niet
Ik kwam er wel achter dat je je ook tegen die temperaturen kan kleden.
Ik heb van de Decathlon de 720 winterhandschoenen (niet de 700). Die bevallen mij tot nu toe prima! Zijn waterafstotend en winddicht. Deze: http://www.decathlon.nl/fietshandsch-72 ... 15319.html
Heb de Castelli Estremo's ook overwogen, maar vind de prijs ook iets te gek voor een paar handschoenen.
Heb de Castelli Estremo's ook overwogen, maar vind de prijs ook iets te gek voor een paar handschoenen.
- fietser1972
- Forum-lid
Ik heb Roeckl Vreden handschoenen: http://www.futurumshop.nl/roeckl-vreden ... lsrc=aw.ds
Heerlijke handschoenen, vooral door de windstopper. Er zit ook een lange boord aan zodat het mooi aansluit bij je fietsshirt en je polsen niet koud worden. Bij andere handschoenen voelde ik nog wel eens de koude wind dwars door de handschoen heen gaan.
Heerlijke handschoenen, vooral door de windstopper. Er zit ook een lange boord aan zodat het mooi aansluit bij je fietsshirt en je polsen niet koud worden. Bij andere handschoenen voelde ik nog wel eens de koude wind dwars door de handschoen heen gaan.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
- ophetkantje
- Forum-lid
Met de temperatuur van vandaag, vanmorgen zonder handschoenen gefietst, beviel prima.
Met echte koude zijn er voor mij twee opties, lobsters (ze heten overigens ander) je weet wel vingers twee bij twee van Gripgrab of skihandschoenen van Reusch met met echte goretex al het andere heeft bij mij in 25 jaar woon werk afgedaan. Voor mij moet het overigens wel echt onder -3 zijn voor ik echt dikkere handschoenen nodig heb daarboven gewoon een paar dunne fietshandschoenen, die voldoen voor mij prima.
Met echte koude zijn er voor mij twee opties, lobsters (ze heten overigens ander) je weet wel vingers twee bij twee van Gripgrab of skihandschoenen van Reusch met met echte goretex al het andere heeft bij mij in 25 jaar woon werk afgedaan. Voor mij moet het overigens wel echt onder -3 zijn voor ik echt dikkere handschoenen nodig heb daarboven gewoon een paar dunne fietshandschoenen, die voldoen voor mij prima.
Ach, ik zeg ook maar wat
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb die Roeckl Vreden handschoenen ook sinds kort liggen, maar dan moet het wel vriezen wil ik die aan gaan trekken. Ze waren pas bij bike-discount.de behoorlijk in de aanbieding en daar hebben ze ook halve maten, wel zo handig als je die nodig hebt.
Overigens heb ik iets van 8 paar handschoenen liggen, allemaal hebben ze een specifieke temperatuur en neerslag inzet gebied. Neopreen handschoenen is een uitkomst als het regent en koud is, maar die ga ik niet aantrekken als het droog is.
Overigens heb ik iets van 8 paar handschoenen liggen, allemaal hebben ze een specifieke temperatuur en neerslag inzet gebied. Neopreen handschoenen is een uitkomst als het regent en koud is, maar die ga ik niet aantrekken als het droog is.
- fietser1972
- Forum-lid
Ik kan erg slecht tegen kou. Bij mij gaan die Roeckls al aan als de temperatuur onder de 10 graden komt.amclassic-fan schreef:Ik heb die Roeckl Vreden handschoenen ook sinds kort liggen, maar dan moet het wel vriezen wil ik die aan gaan trekken.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
amclassic-fan schreef:Ik heb die Roeckl Vreden handschoenen ook sinds kort liggen, maar dan moet het wel vriezen wil ik die aan gaan trekken. Ze waren pas bij bike-discount.de behoorlijk in de aanbieding en daar hebben ze ook halve maten, wel zo handig als je die nodig hebt.
Waarom geen neopreen als het droog is?
Daar zweet je enorm in.hd schreef:amclassic-fan schreef:Ik heb die Roeckl Vreden handschoenen ook sinds kort liggen, maar dan moet het wel vriezen wil ik die aan gaan trekken. Ze waren pas bij bike-discount.de behoorlijk in de aanbieding en daar hebben ze ook halve maten, wel zo handig als je die nodig hebt.
Waarom geen neopreen als het droog is?