28 augustus: Velomediane Claudy Criquielion: 170km met 3300hm
@Douwe7
Dat scheelt. Heen dan op een centrale plek afspreken en op de terugweg even zien dat ik je drop of thuisbreng?
Rob74 wil ook in ieder geval al mee (heb al ge-PM-ed), dus we kunnen nu echt iets regelen. Hotel (2/3 persoonskamer?)/pension/woning op 10/15 kilometer zou mooi zijn. Start op zaterdag is om 9 uur, dus is geen probleem om 's ochtends nog iets te rijden met de auto en dan even in te rijden in Roche zelf.
Ik heb me in ieder geval alvast op de site opgeven (via die active.com applicatie), doe jij dat ook alvast? Vissen we in ieder geval niet achter het net.
Neem niet aan dat ik dat andere pdf formulier ook nog moet invullen en op moet sturen, of wel???
Dat scheelt. Heen dan op een centrale plek afspreken en op de terugweg even zien dat ik je drop of thuisbreng?
Rob74 wil ook in ieder geval al mee (heb al ge-PM-ed), dus we kunnen nu echt iets regelen. Hotel (2/3 persoonskamer?)/pension/woning op 10/15 kilometer zou mooi zijn. Start op zaterdag is om 9 uur, dus is geen probleem om 's ochtends nog iets te rijden met de auto en dan even in te rijden in Roche zelf.
Ik heb me in ieder geval alvast op de site opgeven (via die active.com applicatie), doe jij dat ook alvast? Vissen we in ieder geval niet achter het net.
Neem niet aan dat ik dat andere pdf formulier ook nog moet invullen en op moet sturen, of wel???
In de winter in het bos en in de zomer op een berg. Prachtig die Alpe d'Huez en Mont Ventoux. Kijk ook in mijn weblog: http://alexanderfietst.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind de opmerkingen over het slechte wegdek wel wat overdreven. Het is inderdaad van Waalse kwaliteit, dwz matig. Maar mi. niet beter of slechter dan de wat bekendere omgeving van Spa, Trois Ponts, Stavelot ed.
Overigens heb ik dit voorjaar nog de Haussire gereden volgens de Criq variant. De Gohette is net opnieuw geasfalteerd en er lag toen heel veel los grind. Dat wordt nog wat bij die percentages van 10+: slippende achterwielen, lekke banden, slingerende renners.
Overigens heb ik dit voorjaar nog de Haussire gereden volgens de Criq variant. De Gohette is net opnieuw geasfalteerd en er lag toen heel veel los grind. Dat wordt nog wat bij die percentages van 10+: slippende achterwielen, lekke banden, slingerende renners.
Geen enkele col is zwaar, het ligt aan de renner (maar er zijn uitzonderingen).
-
- Forum-lid
Heb hem drie keer gereden.
Brons,Zilver en Goud....was op 6 uur 24 binnen.
Het is een slopende rit als je goud wilt halen.
Bevoorradingen waren altijd prima in orde.
Ik sliep altijd in een B&B net buiten La Roche. Maar volgens mij doen die mensen dat niet meer.
Dat vond ik een goede combinatie.....Het was toen omgerekend in guldens 25,- . Ik kwam aan om 22:00 de avond ervoor, goede nachtrust, stevig ontbijt en je helemaal leeg rijden.
Dat is de Criq.
Succes mannen, hij is prachtig, mooi en zwaar.
Brons,Zilver en Goud....was op 6 uur 24 binnen.
Het is een slopende rit als je goud wilt halen.
Bevoorradingen waren altijd prima in orde.
Ik sliep altijd in een B&B net buiten La Roche. Maar volgens mij doen die mensen dat niet meer.
Dat vond ik een goede combinatie.....Het was toen omgerekend in guldens 25,- . Ik kwam aan om 22:00 de avond ervoor, goede nachtrust, stevig ontbijt en je helemaal leeg rijden.
Dat is de Criq.
Succes mannen, hij is prachtig, mooi en zwaar.
people are strange when you\'re a stranger
@Alexd: op heenweg ben ik bereid om met racefiets op de trein naar Utrecht te reizen, als dat voor jou handiger is. Maar als je me vanuit Leeuwarden vrijdagochtend in Hoorn kan oppikken komt mij dat beter uit. Op de terugweg zou ik het fijn vinden als je me zaterdagavond kan droppen in Hoorn.
Ik heb inmiddels al geinformeerd naar een goedkoop hotel in de omgeving van la Roche. Via de kennis die in de buurt woont heb ik er eentje gevonden. Kan je me hiervoor een PM sturen? Dan kan ik je de link doormailen. Anders krijgen we concurrentie...![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ik heb me inmiddels ingeschreven voor de Criquelion en betaald. Ik heb het pdf formulier bekeken. Volgens mij is dat alleen bedoeld voor mensen die niet met creditcard kunnen betalen. Dan moet je het pdf formulier uitprinten en opsturen, en het geld apart overmaken.
Ik heb er zin in! Komende weken nog even bijtrainen...
Ik heb inmiddels al geinformeerd naar een goedkoop hotel in de omgeving van la Roche. Via de kennis die in de buurt woont heb ik er eentje gevonden. Kan je me hiervoor een PM sturen? Dan kan ik je de link doormailen. Anders krijgen we concurrentie...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ik heb me inmiddels ingeschreven voor de Criquelion en betaald. Ik heb het pdf formulier bekeken. Volgens mij is dat alleen bedoeld voor mensen die niet met creditcard kunnen betalen. Dan moet je het pdf formulier uitprinten en opsturen, en het geld apart overmaken.
Ik heb er zin in! Komende weken nog even bijtrainen...
Klimmen is fijn maar doet ook pijn. Net alsof je een stapel poefjes moet sjouwen voor een verhuizend vriendinnetje (uit het hoofd-citaat uit De Renner, Tim Krabbé)
@Douwe7, Alexd
Gaat dat goed komen met dat hotel?
Ik heb geen pdf verstuurd en met credit card betaald. geen centje pijn; werkt heel goed. Ik heb de folders van de org ook al binnen.
Gaat dat goed komen met dat hotel?
Ik heb geen pdf verstuurd en met credit card betaald. geen centje pijn; werkt heel goed. Ik heb de folders van de org ook al binnen.
Live fast; die young. mijn blog
@rob74, Alexd
Ik heb voor 3 personen plek op 5-persoonskamer gereserveerd in Stay Okay in Champlon voor 1 nacht (27-28 aug). Dat ligt op circa 13 km vanaf la Roche. Mooie afdaling daarheen.
Zie http://www.laj.be/presentation,303?lang=nl
Kosten zijn 17,40 euro p.p.p.n. incl ontbijt (vanaf 8h00, kan eerder mits aangegeven bij receptie, die vanaf 17h00 tot 23h00 is geopend).
Bijkomende kosten zijn 3 euro als je geen lidkaart van jeugdherbergcentrale kan tonen.
Maar 20,40 euro lijkt me echter schappelijke prijs voor 1 overnachting.
Heb vandaag 2 hotels gebeld in la Roche, maar die waren al volgeboekt voor 27-28 aug.
Mochten jullie per sé een hotel willen kijk dan op
http://www.coeurdelardenne.be/nl_overna ... |Hotels|nl
Ik heb voor 3 personen plek op 5-persoonskamer gereserveerd in Stay Okay in Champlon voor 1 nacht (27-28 aug). Dat ligt op circa 13 km vanaf la Roche. Mooie afdaling daarheen.
Zie http://www.laj.be/presentation,303?lang=nl
Kosten zijn 17,40 euro p.p.p.n. incl ontbijt (vanaf 8h00, kan eerder mits aangegeven bij receptie, die vanaf 17h00 tot 23h00 is geopend).
Bijkomende kosten zijn 3 euro als je geen lidkaart van jeugdherbergcentrale kan tonen.
Maar 20,40 euro lijkt me echter schappelijke prijs voor 1 overnachting.
Heb vandaag 2 hotels gebeld in la Roche, maar die waren al volgeboekt voor 27-28 aug.
Mochten jullie per sé een hotel willen kijk dan op
http://www.coeurdelardenne.be/nl_overna ... |Hotels|nl
Klimmen is fijn maar doet ook pijn. Net alsof je een stapel poefjes moet sjouwen voor een verhuizend vriendinnetje (uit het hoofd-citaat uit De Renner, Tim Krabbé)
Die herberg ziet er goed genoeg uit.
Lijkt me ook een koopje.
dat ontbijt vanaf 8h00 zint me echter niet. ik zit liever al om 7h00 te eten. dan krijgt mijn lichaam nog wat tijd om het ontbijt te verteren en kan ik daarna om mijn gemak naar de start rijden.
Lijkt me ook een koopje.
dat ontbijt vanaf 8h00 zint me echter niet. ik zit liever al om 7h00 te eten. dan krijgt mijn lichaam nog wat tijd om het ontbijt te verteren en kan ik daarna om mijn gemak naar de start rijden.
Live fast; die young. mijn blog
@douwe7 (@rob74)
Mooi dan hebben we op dezelfde manier als rob74 ingeschreven dus moet goedkomen.
Hotel (herberg) klinkt wel prima. zal simpel zijn maar dat is helemaal niet erg.
Moet mijn training ook nog even wat intensiveren en vroeger naar bed...
Mooi dan hebben we op dezelfde manier als rob74 ingeschreven dus moet goedkomen.
Hotel (herberg) klinkt wel prima. zal simpel zijn maar dat is helemaal niet erg.
Moet mijn training ook nog even wat intensiveren en vroeger naar bed...
In de winter in het bos en in de zomer op een berg. Prachtig die Alpe d'Huez en Mont Ventoux. Kijk ook in mijn weblog: http://alexanderfietst.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
@alexd: ik heb ondertussen vervoer kunnen regelen, rij mee met collega's en we overnachten op de camping, nog bedankt voor aanbod.
Zoals ik in eerdere post aangaf is dit mijn 5e keer, vorige keren steeds 6u35 +/- een beetje en daardoor 2x zilver en 2x goud (soms heb je mazzel als je ouder wordt).
Ben heel benieuwd wat het dit jaar wordt![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Zoals ik in eerdere post aangaf is dit mijn 5e keer, vorige keren steeds 6u35 +/- een beetje en daardoor 2x zilver en 2x goud (soms heb je mazzel als je ouder wordt).
Ben heel benieuwd wat het dit jaar wordt
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
- arnoudrace
- Forum-lid
Hi, geluk met het weer gehad hé dit jaar? Op twee buien na droog. Was weer genieten. Ondanks vaderschap en wat minder trainen toch weer gouden everzwijn... Die Cote du Beffe was wel een killer op dat punt in de route. Rij 'm liever omlaag:) Groet, Arnoud
PS< ik kampeerde met vrienden ook bij de 'oude molen'.
PS< ik kampeerde met vrienden ook bij de 'oude molen'.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Het weerbericht voorspelde weinig goeds maar al bij al viel het mee. Nu en dan een beetje zon en een enkele bui. De afdalingen waren doenbaar zonder grote risico's.
Zelf reed ik een tijdje in achtervolging met een lange nederlander (gele trui/cervelo). Ikzelf reed met een witte red bull in red bull kledij en een witte helm. Nr.527.
Het was de eerste keer maar volgend jaar probeer ik zeker weer te starten !!
Zelf reed ik een tijdje in achtervolging met een lange nederlander (gele trui/cervelo). Ikzelf reed met een witte red bull in red bull kledij en een witte helm. Nr.527.
Het was de eerste keer maar volgend jaar probeer ik zeker weer te starten !!
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;