Scoppio
- thestudent
- Forum-lid HC
En Cleo is de fiets al binnen. We wachten hier natuurlijk op de fotos
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Peter Sagan
- Forum-lid
Mijn lokale fietsdealer te België wist me gisteren te vertellen dat er in de zomer van 2015 een nieuwe Scoppio ging uitkomen, doordat Scoppio schijnbaar een zusterbedrijf van Merida is (?) hebben ze geen onkosten gehad aan het uittekenen van een kader, daar Merida die onkosten al gemaakt heeft. Hierdoor zouden ze, mits hun opzet slaagt, een extreem goedkope carbon fiets kunnen aanbieden. Hij zou volledig Ultegra uitgevoerd worden en full carbon zijn voor ongeveer 1500 - 1650! Wanneer hij binnen is liet hij meteen een seintje. Lijkt mij gezien de prijs kwaliteit verhouding een niet te missen kans.
Why fight legends of the past, when you can create myths yourself?
-
- Forum-lid
Scoppio racefietsen is eigendom van het fietsenbedrijf Minerva.be uit Beringen , tot een paar jaar geleden verkochten ze racefietsen met name Columbus in alu of carbon ,de columbus Galibier was een mooie betaalbare racefiets .
Pinarello Paris .
Viper XTeam Mtb
Viper XTeam Mtb
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Scoppio is geen zusterbedrijf van Merida hoor.
Scoppio is het initiatief van een Vlaams bedrijf die "open mold" frames invoeren uit China en die voorziet van hun eigen merknaam "Scoppio".
Scoppio is het initiatief van een Vlaams bedrijf die "open mold" frames invoeren uit China en die voorziet van hun eigen merknaam "Scoppio".
Mogelijk worden deze frames gemaakt in dezelfde fabriek als Merida, waar onder andere ook Specialized frames gemaakt worden.Begin 2014 bracht Minerva ook een nieuwe lijn racefietsen op de markt onder de merknaam Scoppio.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Mooi, zo komt een mens ook eens iets te weten.Lcsmet schreef:Scoppio is geen zusterbedrijf van Merida hoor.
Scoppio is het initiatief van een Vlaams bedrijf die "open mold" frames invoeren uit China en die voorziet van hun eigen merknaam "Scoppio".Mogelijk worden deze frames gemaakt in dezelfde fabriek als Merida, waar onder andere ook Specialized frames gemaakt worden.Begin 2014 bracht Minerva ook een nieuwe lijn racefietsen op de markt onder de merknaam Scoppio.
- Peter Sagan
- Forum-lid
Me in loveeeeee wat een mooie fiets ! Kan niet wachten tot ik mijn eigen volledig zwart exemplaar heb, zal iets voor aankomende zomer zijn :p
- Peter Sagan
- Forum-lid
Als ik zo onbeleefd mag zijn, wat hebt u deze nu exact betaald? En hoe is ie afgemonteerd?
@Mao: Mooi!!!!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik heb de fiets zelf opgebouwd..Peter Sagan schreef:Als ik zo onbeleefd mag zijn, wat hebt u deze nu exact betaald? En hoe is ie afgemonteerd?
frame € 1237
10 sp campagnolo certaur € 225
crank € 239
zip stuur € 50
zip stuurpen € 40
fizik zadel € 80 ( na heel lang zoeken )
bidon houders € 32
stuurlint € 24
pedalen € 72
velgen had ik nog
totaal € 1997,=