Pagina 2 van 2

Geplaatst: 28 mei 2011 19:06
door amclassic-fan
Wat een wetenschap weer...

Geplaatst: 28 mei 2011 20:35
door jasperr
Je moet ook gewoon niet door steentjes rijden. ;)
Overigens heb ik met de 4000S totaal geen last van steentjes die in het loopvlak blijven zitten...

Geplaatst: 28 mei 2011 20:39
door daniel1975
Af en toe peuter ik er wel eens eentje uit, maar mag geen naam hebben.
Samen dit jaar 5.000km gereden op de GP4000s, geen lek. Ook niet op de slechte waalse wegen, grindpaden op de veluwe, etc.
GP4seasons zijn prima geschikt als trekkerband, maar niet als top-fietsbandje.

Geplaatst: 28 mei 2011 21:55
door scott_marmotte
Zelf vind ik de 4000 S wat 'gevoelloos' rijden. Ook een keer lek gereden...wat ik eigenlijk niet had verwacht op basis van al die lovende tests en berichten van gebruikers. Na 1 setje nu op ultremo DD (25 mm). Top bandjes. Nog niet lek gereden en op 1 of andere manier voelen ze ook alsof ze nooit lek zullen gaan...wat meer risico maar ook top banden vond ik Challenge Forte. Ook nog niet lek op gereden...is ook weer eens wat anders..

Geplaatst: 28 mei 2011 22:33
door db87
jasperr schreef:Je moet ook gewoon niet door steentjes rijden. ;)
Overigens heb ik met de 4000S totaal geen last van steentjes die in het loopvlak blijven zitten...

Zelfde ervaringen hier. Als ik denk van 'nu zou ik wel eens een paar steentjes gevangen kunnen hebben' dan blijkt er toch niks in het loopvlak te zitten...

Geplaatst: 29 mei 2011 01:28
door gekke_henkie
Ik zweer bij de 4000S super bandjes, laatst een steentje uit gehaald bij een routine controle van 5mm. mormaal zou die er dwars doorheen gegaan zijn. maar bij de 4000S niet,
Ook al hebben die van mij er inmiddels ca. 6000 opzitten (nieuwe zijn in bestelling)
Overigens had ik ooit bij bontrager banden (originele banden) een scheur tijdens een tourtocht, de enige banden die ze hadden waren de ultra sport. maar dat zijn echt banden waar je niet op wilt rijden, echt altijd lek!!! klopt wel die elke 100KM