Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Isadore ervaringen

meuk
Forum-lid

meuk 19 feb 2015 18:11

Je gaat er plezier van hebben!

En mijn ervaring met service zijn ook uitstekend. Had verkeerde maat gekregen. Alles (uiteraard) kosteloos en heel snel in orde gemaakt.

Marniparni
Forum-lid

Marniparni 04 mar 2015 12:19

Ook ik heb goede ervaringen met Isadore (2x lange mouwenshirt, 1x lange mouwenondershirt en 1x sokken). Zit goed en blijft mooi.

Check ff de 'return policy' bovenan de FAQ-pagina: http://isadoreapparel.com/faq. Ze geven zelf aan dat je het beste verschillende maten kan bestellen om te passen en je dan de niet passende 'kosteloos' terug kan sturen. Het komt erop neer dat als je de spullen terugstuurt zij de het bedrag voor de kleding terugstorten + het bedrag voor het terugsturen.

Die 'policy' is erg prettig, want ik heb mijn lange mouwenshirt in maat M en het ondershirt in maat L :roll:

De klantenservice is ontzettend snel met reageren en het serviceniveau is, zoals hier al eerder gemeld, nog beter dan je mag verwachten.
H.T.F.U.

bliksemm
Forum-lid

bliksemm 05 mar 2015 14:36

Net binnen: ThermoRoubaix bib met beenstukken! Moet echter nog een weekje wachten voor ik weer op de fiets kan, maar spul ziet er weer top uit en voelt soepel aan.

Perez
Forum-lid

Perez 24 mar 2015 11:19

Heeft iemand hier op het forum ervaring met de Long Sleeve Jersey van Isadore? Ik ben vooral benieuwd hoe de pasvorm van de mouwen is. Ik heb een vrij lang en tenger bovenlichaam.

Ik vind de mouwen op de foto's van deze review (http://timwiggins.blogspot.nl/2015/03/r ... leeve.html) namelijk erg ruim zitten. De schrijver van het stukje geeft echter wel te kennen dat 'ie wellicht de verkeerde maat besteld heeft: ''it's a shame that my fit judgements were hindered by a sizing problem''.

Marniparni
Forum-lid

Marniparni 16 apr 2015 11:40

Na eerdere positieve ervaringen met Isadore toch m'n eerste negatieve ervaring: de Woolight Jet Black jersey is niet zwart, maar donkergroen. Gelukkig kan die gewoon retour. Of dat kleurverschil dan aan de presentatie op de website van Isadore ligt of aan mijn interpretatie van 'Jet Black' laat ik in het midden ;)
Perez schreef:Heeft iemand hier op het forum ervaring met de Long Sleeve Jersey van Isadore? Ik ben vooral benieuwd hoe de pasvorm van de mouwen is. Ik heb een vrij lang en tenger bovenlichaam.

Ik vind de mouwen op de foto's van deze review (http://timwiggins.blogspot.nl/2015/03/r ... leeve.html) namelijk erg ruim zitten. De schrijver van het stukje geeft echter wel te kennen dat 'ie wellicht de verkeerde maat besteld heeft: ''it's a shame that my fit judgements were hindered by a sizing problem''.
Ik heb, zoals je twee berichten boven jouw bericht kan lezen, twee langemouwenshirts. Ik vind zelf dat ik een normaal postuur heb met 1,92m en 83kg en ik draag maat M van de langemouwenshirts. De mouwen zijn enigszins kort en zitten tijdens het fietsen 5cm achter waar mijn arm overgaat in mijn hand.

Om goed te passen kun je gewoon 3 shirts bestellen (geen verzendkosten vanaf € 250) en die die niet goed genoeg zitten terugsturen.
H.T.F.U.

Avvocato
Forum-lid

Gebruikersavatar Avvocato 21 mei 2015 10:58

Gisteren weer supergoede ervaring met de communicatie bij Isadore. Ik had in januari meegedaan aan een survey en daar een kortingscode mee verdiend, maar die werkte niet meer. Even gemaild hoe dat zat en kreeg binnen een uur een nieuwe code toegezonden!

EmPeHa
Forum-lid

Gebruikersavatar EmPeHa 25 mei 2015 13:49

Ben wel benieuwd hoe groot de zeem in de Bib short is. Zowel qua breedte als qua lengte. Van mij mag de zeem aan de voorzijde wel iets doorlopen. Kan iemand dat aangeven?

stansfield
Forum-lid

stansfield 07 aug 2015 14:00

Heeft Isadore eigenlijk ook een sale? Of is het een premium merk wat niet aan uitverkoop doet?
Ik zal dat zelfs rapha sale doet dus vandaar even de vraag of er van Isadore ook nog iets in de sale gaat?

meuk
Forum-lid

meuk 07 aug 2015 14:56

Ik heb nog geen sale meegemaakt de afgelopen jaren. Soms hebben ze wel een bundel korting of krijg je 10 euro korting. Maar stuur ze een mail zou ik zeggen; ze hebben een uitstekende klantenservice :)

Soap
Forum-lid

Gebruikersavatar Soap 08 aug 2015 07:29

meuk schreef:Ik heb nog geen sale meegemaakt de afgelopen jaren. Soms hebben ze wel een bundel korting of krijg je 10 euro korting. Maar stuur ze een mail zou ik zeggen; ze hebben een uitstekende klantenservice :)
Inderdaad geen sale, maar korting en bundel prijzen hebben ze zeker wel.
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

delsol
Forum-lid

delsol 08 aug 2015 09:18

In Maastricht is nu een shop waar ze Isadore verkopen.

steeple71
Forum-lid

steeple71 08 aug 2015 13:29

Wachten op Black Friday - tegen Kerstmis. Afgelopen jaar hadden ze een superaanbieding. Maar een gewone Sale nog niet gezien....
fietst, maar loopt harder

Plaats reactie