Castelli kleding
-
- Forum-lid
Pffffff.. ik heb echt geen idee op welke site ik mijn kledij moet bestellen.
Fietskledij moet je passen, je gaat beter naar een fysieke winkel dan naar een webwinkel. Ik heb bv. een Sportfull korte broek maat Medium en een Lange broek van Castelli maat XL. Beide zitten als gegoten.gilvandevelde schreef:Nog een vraagje,
Ben 15 jaar, 1m90 en mager. Welke maat van shirt en broek heb ik nodig?
Tja, vele webshops hebben een prima retourbeleid (gratis retourneren bijvoorbeeld) waardoor je eventueel ook meerdere maten zou kunnen bestellen als er geen winkel met veel keus in de buurt is.
Bij futurumshop werkt dit in ieder geval prima. Al koop ik broeken toch met een sterke voorkeur in een fysieke winkel.
Er zit te veel verschil in pasvorm (ook in verschillende modellen van hetzelfde merk).
Bij futurumshop werkt dit in ieder geval prima. Al koop ik broeken toch met een sterke voorkeur in een fysieke winkel.
Er zit te veel verschil in pasvorm (ook in verschillende modellen van hetzelfde merk).
- betonklinker
- Forum-lid
+1... gewoon even de winkel binnen gaan als je niet zeker weet wat jouw past! Je zit er immers een hoop km's in en dat moet gewoon fijn aanvoelen.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Leisureworldshop.nl in dronten heeft alle Castelli kleding op dit moment inde aanbieding. -20%
- Wolfhound32
- Forum-lid
Veel kleding verkopen ze alleen in het seizoen. Nu (maandje geleden) ligt er nog niet veel.MichaelM schreef:Als je mazzel hebt kan je in Bataviastad bij B-Out ook wel wat scoren.
Weet niet of ze de winkel al hebben omgebouwd naar fietskleding
- Forum-lid
De winkel was zeker 2 weken geleden toch al omgebouwd en voorzien van fietskleding en -spullen.Wolfhound32 schreef:Veel kleding verkopen ze alleen in het seizoen. Nu (maandje geleden) ligt er nog niet veel.MichaelM schreef:Als je mazzel hebt kan je in Bataviastad bij B-Out ook wel wat scoren.
Weet niet of ze de winkel al hebben omgebouwd naar fietskleding