zuid-Veluwe tocht.
Het was er in elk geval wel weer voor vandaag 95 km gefietst in de omgeving van nijmegen enz. 2x lek. ;(
Perfecte tocht , met een leuk gezelschap, ik heb genotenHanz Bé schreef:Mooie tocht vandaag. Goed uitgepijld, en in een leuke groep gereden! En nog ff nijkie voor de start de hand geschud.
Mooie dag geweest.
(Lag het trouwens aan mij of waren er opvallend veel lekke banden langs de route? )
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Was leuk even kennis gemaakt te hebben Hans,idd redelijk veel lekke banden en krakende kettingen ook gehoord.Hanz Bé schreef:Mooie tocht vandaag. Goed uitgepijld, en in een leuke groep gereden! En nog ff nijkie voor de start de hand geschud.
Mooie dag geweest.
(Lag het trouwens aan mij of waren er opvallend veel lekke banden langs de route? )
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Haha dat zal mijn ketting wel geweest zijnnijkie schreef:Was leuk even kennis gemaakt te hebben Hans,idd redelijk veel lekke banden en krakende kettingen ook gehoord.Hanz Bé schreef:Mooie tocht vandaag. Goed uitgepijld, en in een leuke groep gereden! En nog ff nijkie voor de start de hand geschud.
Mooie dag geweest.