Zijn dat dezelfde Powerways als die bijvoorbeeld de chinezen als Helin Liu's gebruiken?Lcsmet schreef:D Force Naven (zijn Powerways) 28 gaats
Nieuwe wielset voor 25mm
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Inclusief velglint zonder snelspannerscunces schreef:Dit is wel interessant en ook niet al te ver voor mij. Hoeveel weegt deze set?Lcsmet schreef:D Force Naven (zijn Powerways) 28 gaats
Sapim CX Ray spaken
Pacenti SL 23 velgen
En dit alles voor 525 Euro.
Een ijzersterke en toch lichte wielset.
- Voorwiel => 632 gram
- Achterwiel => 796 gram
Het zijn deSoap schreef:Zijn dat dezelfde Powerways als die bijvoorbeeld de chinezen als Helin Liu's gebruiken?Lcsmet schreef:D Force Naven (zijn Powerways) 28 gaats
Achternaaf: Powerway PFH-R13
Voornaaf: Powerway PHB-R13
Je kan ook andere naven kiezen maar ik heb deze en ben er tevreden van.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Die Mantel ""acties"" zijn een beetje zoals de bol.com of Bart Smit van/voor prijzen. De actieprijs is zo'n beetje de standaardprijs. Bij Athleteshop nog voor 5 euro minder zonder het aan actie te noemen. Vaak wel laag geprijsd, maar acties kan je het niet noemen.joopi schreef:Ik zie bij Mantel een Ultegra 6800 wielset in de aanbieding voor €270, dat is in principe een bombproof setje met gereputeerd goede naven dat aan je criteria voldoet. Als je perse een binnenbreedte van 18 of 19 mm wil dan zou ik bij Wheeltec gaan kijken voor een handgemaakt setje (Kinlin/Pacenti).
Ik kaap even dit topic, ik blijf twijfelen over een winterset voor op mijn CAAD10. Weeg 85 kg en heb al wat offertes opgevraagd. Maar ik blijf twijfelen...
Of die nieuwe Fulcrum 4 LG met brede velgen of een setje op Hplusson Archetype velgen met Hope Pro III naven of een superlicht setje op Acros.54 naven en Ryde Comp velgen. Maar die laatste is misschien meer een klimset. Iedere dag denk ik dat ik er uit ben en dan toch weer twijfel
Of die nieuwe Fulcrum 4 LG met brede velgen of een setje op Hplusson Archetype velgen met Hope Pro III naven of een superlicht setje op Acros.54 naven en Ryde Comp velgen. Maar die laatste is misschien meer een klimset. Iedere dag denk ik dat ik er uit ben en dan toch weer twijfel
Wordt op dit moment een nieuw setje voor mij gebouwd met 105 5800 naven en DT Swiss R460 velgen. Betaalbaar, onverwoestbaar en met een 23mm brede velg. Zeker voor een winterset zou ik niet al te exotische onderdelen gebruiken.
Hope mono RS naven bedoel je denk ik.Avvocato schreef:Ik kaap even dit topic, ik blijf twijfelen over een winterset voor op mijn CAAD10. Weeg 85 kg en heb al wat offertes opgevraagd. Maar ik blijf twijfelen...
Wheel-tec heeft nu de no tubes in de opruiming zie fb.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
De Notubes Alpha is geen brede velg. Wel heel fijn om 23mm tubeless te rijden. Ik zou er geen 25mm omheen leggen.nijkie schreef: Wheel-tec heeft nu de no tubes in de opruiming zie fb.
Daarnaast heeft Marc deze "aanbieding" setjes alleen 20-24 gespaakt, daardoor een max. berijdersgewicht van 85 kg.
De "huismerk" WheelTec Race101 naven lopen mooi en licht. Ik heb ze zelf in een setje Pacenti 23SL. Die rij ik met 25mm bandjes, die velg is 24mm breed.
Prima naven zeker voor de winter ivm goede afdichtingen,ik heb ze laten in spaken met Pacenti velgen 25mm banden komen niet buiten de velg.Avvocato schreef:Thanks ik zag het maar daar ben ik idd net iets te zwaar voor Zoals ik er nu over denk wordt de Hope (Mono RS idd) met Archetype maar ik denk er nog even over...
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.