Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

avondrit voor mountainbikers

kokosmakroon
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 mei 2010 21:24

kokosmakroon 02 okt 2010 13:54

In Eerbeek is dit jaar op 30-10 wederom de Halloweentocht, http://www.halloweeneerbeek.nl/, niet echt een prestatietocht maar meer voor de fun. Wel in het donker en gedeeltelijk onverhard, maar ook bijvoorbeeld dwars door winkels en bedrijven. Het was vorig jaar een doorslaand succes. Geen idee of dit is wat je zoekt maar denk dat dit het dichtst bij een nachtelijke mountainbiketocht komt.

catscanner
Forum-lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 23 sep 2010 22:14
Locatie: 's Hertogenbosch
Contact

catscanner 05 okt 2010 23:53

Eerbeek is vanuit Den Bosch net iets te ver voor mij, maar Esbeek ga ik zeker serieus naar kijken, maar dat duurt nog wel even.
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 06 okt 2010 08:25

Amclassic-fan schreef:In Nederland is het al een drama om overdag een mtb tocht te organiseren, 's nachts kun je dat wel helemaal vergeten. Je mag namelijk nergens het bos in na zonsondergang.

catscanner schreef:Zijn er geen uitzonderingen dan?


Gun de dieren in het bos 's avonds/nachts hun rust , die heb jij normaal ook graag .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Gebruikersavatar
wezep
Forum-lid
Berichten: 1641
Lid geworden op: 04 mei 2005 10:06

Gebruikersavatar wezep 06 okt 2010 10:02

catscanner schreef:Dat is inderdaad een interessante gedachte. Alleen bestaat het nog niet, voor zover ik weet. Daarnaast is het verlichten van een offroadroute door het bos onbegonnen werk. Zowel vanuit financieel als praktische oogpunt. Ik zie meer heil in goede verlichting op de fiets zelf.


Binnenkort in Oldebroek:
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 16&t=72938
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 07 okt 2010 18:06

who cares schreef: Gun de dieren in het bos 's avonds/nachts hun rust , die heb jij normaal ook graag .


Daar ben ik faliekant tegen :D
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 07 okt 2010 23:28

wezep schreef:
catscanner schreef:Dat is inderdaad een interessante gedachte. Alleen bestaat het nog niet, voor zover ik weet. Daarnaast is het verlichten van een offroadroute door het bos onbegonnen werk. Zowel vanuit financieel als praktische oogpunt. Ik zie meer heil in goede verlichting op de fiets zelf.


Binnenkort in Oldebroek:
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 16&t=72938


Om de winteravonden door te komen is het een mooi initiatief.
Ik vergelijk het maar met schaatsen.
Overdag, bij licht,de plas op of s'avonds op de ijsbaan rondjes trekken.
Of bij de koek en zopie hangen,het kunstlicht moet natuurlijk wel betaald worden.
Zij is ook tegen

michon
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 10 feb 2008 19:43

michon 08 okt 2010 18:07

catscanner schreef:Eerbeek is vanuit Den Bosch net iets te ver voor mij, maar Esbeek ga ik zeker serieus naar kijken, maar dat duurt nog wel even.


Maar het is echt de moeite waard. Er wordt echt wat van gemaakt door die mannen daar.
Wij rijden ook elk jaar vanuit apeldoorn helemaal naar Esbeek om de lichtjestocht te doen.
Don\'t argue with fools, they\'ll drag you down to their level and then beat you with experience

Mighty Bike Mike
Forum-lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 07 nov 2009 12:54

Mighty Bike Mike 09 okt 2010 14:02

De Haloween in Eerbeek = vol
Michon schreef:
catscanner schreef:Eerbeek is vanuit Den Bosch net iets te ver voor mij, maar Esbeek ga ik zeker serieus naar kijken, maar dat duurt nog wel even.


Maar het is echt de moeite waard. Er wordt echt wat van gemaakt door die mannen daar.
Wij rijden ook elk jaar vanuit apeldoorn helemaal naar Esbeek om de lichtjestocht te doen.

johoop
Forum-lid
Berichten: 321
Lid geworden op: 20 sep 2009 20:59
Locatie: Duiven

johoop 09 okt 2010 14:08

Ik en 9 van mijn fietscollega,s hebben zich reeds ingeschreven voor deze Halloween tocht.
Dit lijk me echt leuk, heb de heksen neus al in huis.
Wanneer is die rit in Esbeek?
Afbeelding

catscanner
Forum-lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 23 sep 2010 22:14
Locatie: 's Hertogenbosch
Contact

catscanner 09 okt 2010 15:15

Ik geloof ergens eind maart maar de datum is nog niet bekend.
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.

Plaats reactie