Rapha opent fietscafé in Amsterdam
Ik had wel een vermoeden dat er iets niet deugde maar dit is wel heel slecht voor het imago. Wat een poser-gedoe.
Heb es rond gekeken en vastgesteld dat ze schoenen voor 340€ verkopen die vroeger ook al slecht waren maar nu een hipster-stempel hebben.![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Heb es rond gekeken en vastgesteld dat ze schoenen voor 340€ verkopen die vroeger ook al slecht waren maar nu een hipster-stempel hebben.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Bij Assos is prijs/kwaliteit ook volledig zoek, maar is zeker niet voor hipsters (maar des te meer voor Freds).Walter G schreef:Waarop is deze waardering gebaseerd?53x11 schreef:Rapha is een overprijsd kledingmerk voor hipsters en freds
Assos is ook prijzig, maar wordt op dit forum door het gros verslonden.
Overigens zou assos-guy:
![Afbeelding](http://d7ab823tjbf2qywyt3grgq63.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2010/09/main_bg_01-620x269.jpg)
Verder: zie opmerkingen scepticus
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Mwah, ik denk dat ik stante pede naar buiten geknuppelt word daar. Helemaal als ik op de fiets kom. Ik heb trouwens toch geen geld voor de rechtsgedraaide zeewier-nespresso van 16 euro per kopje die daar ongetwijfeld geserveerd wordt.Walter G schreef: Nu heb ik liever niets te zoeken in Amsterdam, maar een fietstochtje van of naar de Rapha Cycle Club lijkt me wel een bijzondere ervaring.
>Assos-guy...Kim Jong-il in spandex? Kweet niet...onder bepaalde omstandigheden misschien wel spannend...maar nee thanks.
Veni. Vidi. Fietsie.
Uit betrouwbare bron weet ik toevallig das Assos-guy niets liever doet dan zachtjes Petrarca reciteren (in het Italiaans); terwijl zijn zachte, lichtjes naar caramel ruikende romp voorzichtig boven je zweeft. Assos-guy is theoretisch natuurkundige met een kwetsend hoog inkomen, een vrolijke familie en een rijk geestelijk leven. Assos-guy durft zijn onzekerheden te tonen maar komt pas echt tot bloei als hij zich geleid weet door de wat ervarener vrouw. Je mag zelfs je blinddoek op houden zodat je zijn rotkop niet hoeft te zien als hij je wegvoert naar twee uur zwetende gelukzaligheid.
Bravo.sloeren schreef:Uit betrouwbare bron weet ik toevallig das Assos-guy niets liever doet dan zachtjes Petrarca reciteren (in het Italiaans); terwijl zijn zachte, lichtjes naar caramel ruikende romp voorzichtig boven je zweeft. Assos-guy is theoretisch natuurkundige met een kwetsend hoog inkomen, een vrolijke familie en een rijk geestelijk leven. Assos-guy durft zijn onzekerheden te tonen maar komt pas echt tot bloei als hij zich geleid weet door de wat ervarener vrouw. Je mag zelfs je blinddoek op houden zodat je zijn rotkop niet hoeft te zien als hij je wegvoert naar twee uur zwetende gelukzaligheid.
-
- Forum-lid
De een geeft zonder te blozen € 6.000,00 uit voor een mountainbike, de ander € 340,00 voor een paar schoene of € 170,00 voor een shirt.
Laat maar rollen die euri's en laat maar komen die cappu's!
Laat maar rollen die euri's en laat maar komen die cappu's!
Ik zou het anders formuleren; Het kost veel geld. Maar dan krijg je er wat voor; kwaliteit. Als je zegt dat iets duur is impliceer je dat het overpriced isscepticus schreef:Zouden ze moeten beweren dat ze goedkoop zijn dan?tommeke14 schreef:Vreemd idd dat ze dat over zichzelf zeggen.jorisb schreef:"We zijn niet alleen duur, maar vooral ook kwalitatief erg goed”
Ehhh![]()
![]()
![]()
Ten eerste is het niet waar, en ten tweede willen ze dat imago ook helemaal niet hebben.
Het is dus duidelijk dat ze zich vooral op de urbane hipster met Macbook Air en moeilijke bril richten.joopi schreef:Waar ik alleen niets van snap is de locatie van die winkel, daar komt normaalgesproken geen hond op zijn racefietsje langs.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Heb wat rapha kleding online gek ht, maar is wel prima spul, en perfecte service.
Had een broek van ze waarvan het elastiek raflede, zag er niet mooi uit, vond het na 2,5 jaar toch vervelend, dus stuurde deze terug voor reparatie, kreeg ik een mail dat ze m niet konden maken en ik voor de nieuwwaarde een nieuwe broek kon uitzoeken
Volgens mij is dat elastiek zelfs thuis in de wasmachine stukgegaan
Waar overigens niet eens om gevraagd werd, of naar gekeken
Had een broek van ze waarvan het elastiek raflede, zag er niet mooi uit, vond het na 2,5 jaar toch vervelend, dus stuurde deze terug voor reparatie, kreeg ik een mail dat ze m niet konden maken en ik voor de nieuwwaarde een nieuwe broek kon uitzoeken
Volgens mij is dat elastiek zelfs thuis in de wasmachine stukgegaan
Waar overigens niet eens om gevraagd werd, of naar gekeken
Ze zitten in ieder geval op nog geen kilometer van Meesterknecht dus benieuwd wie de slag om de gunst van de zichzelf hip wanende yup gaat winnen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof