Je dient links bovenaan op Gebruikerspaneel te klikken en op de vervolgpagina op Foruminstellingen. Vervolgens kan je de tijdzone- en zomertijd-instelling wijzigen.
Als je zowel de tijdzone als de zomertijd correct instelt, ben je weer volledig bij de tijd...
Tijd instelling.
- Sweety2008
- Forum-lid
Heb dit of Google Chroom moeten doen met tapa talk werkt hrt totasl niet.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid
Net zoals de spelling....Sweety2008 schreef:Heb dit of Google Chroom moeten doen met tapa talk werkt hrt totasl niet.
- Sweety2008
- Forum-lid
Oké een beetje te snel getypt.afrit13 schreef:Net zoals de spelling....Sweety2008 schreef:Heb dit of Google Chroom moeten doen met tapa talk werkt hrt totasl niet.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid
Ik irriteer me al een tijdje eraan dat de tijd bovenaan de hoofdpagina een uur achter loopt.
Het is maar een klein detail, maar het zou mooi zijn als deze gelijk loopt met de Nederlandse tijd. Bekijk het forum vaak op me telefoon, en als ik refresh moet ik altijd kijken of de pagina wel echt bijgewerkt is.
Het is maar een klein detail, maar het zou mooi zijn als deze gelijk loopt met de Nederlandse tijd. Bekijk het forum vaak op me telefoon, en als ik refresh moet ik altijd kijken of de pagina wel echt bijgewerkt is.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC