+1Jorisee schreef:Ik ben ook voor een pdf-je
75 mooiste beklimmingen van Italië
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
hoeveel pagina's heeft dat ding? heb op m'n werk een snelle scanner dus wil best even aan de slag om er een pdf-je van te makenbasko schreef:Voor de duidelijkheid: ik heb het boekje hier liggen (dus geen pdf...)
Mocht iemand tijd over hebben... ik heb zowel Frankrijk, Italie, Spanje als Oostenrijk op papier hier liggen. Een handige/snelle scanner heb ik niet, maar als iemand die wel heeft en ze weer terug bezorgt, dan kan hij/zij ze lenen.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Ik wil wel even scannen voor iedereen, zou je ze naar me op willen sturen? Dan stuur ik ze na scannen weer terug. Frankrijk hoeft dan niet, want die had ik al digitaal gevonden (zie link hierboven). Indien ja pb ik je even mn adres (evt verzendkosten wil ik ook dragen). Of je moet toevallig in utrecht of amsterdam wonen?
edit: zie nu dat je in Eelde woont
Laatst gewijzigd door monsieurpinot op 04 jun 2015 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Super, iedereen weer blij denk ikmonsieurpinot schreef:Ik wil wel even scannen voor iedereen, zou je ze naar me op willen sturen? Dan stuur ik ze na scannen weer terug. Frankrijk hoeft dan niet, want die had ik al digitaal gevonden (zie link hierboven). Indien ja pb ik je even mn adres (evt verzendkosten wil ik ook dragen). Of je moet toevallig in utrecht of amsterdam wonen?
Als ik ze naar jou stuur en jij weer terug, dan betalen we allebei een keer verzendkosten. Ik kom wel regelmatig in Amsterdam (zeker 1 keer per week) maar dat is vaak niet ver vooraf gepland, versturen is dus handiger.
Als je me een PB stuurt met je adres dan gaan ze vandaag of morgen op de post.
Welkom hoor! Vanuit Amsterdam heb je bijna altijd wind meeNee Nee schreef:Mooie trainingsritmonsieurpinot schreef:edit: zie nu dat je in Eelde woont
Terug met de trein...
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
@buddo: pb met adres verstuurd! en zal eens een tripje plannen
@Nee Nee: heb zelf ook dropbox/google drive dus komt goed!
@Nee Nee: heb zelf ook dropbox/google drive dus komt goed!