+1. Na 2 jaar jaar nog zo zwart als toen ik m kocht.havana schreef:Ik doe die dingen nooit in een waszak. Gaat prima.
Assos broeken en waszak
-
- Forum-lid HC
Ik ben gestopt met de waszakjes en met het speciale Assos wasmiddel op de hand wassen. Fietsspullen bij elkaar in de wasmachine op stand "opfrissen" (20minuten) met robijn color werkt veel beter en makkelijker. Alleen als ik door de regen heb gefietst zet ik een vol wasprogramma op.
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
Handschoenen en overschoenen met klittenband altijd zorgen dat de sluitingen netjes dicht zitten en al het velcro dus niet meer vast kan haken aan wat anders. Daarna alles in een aparte 'fietswas' en nergens last van. Bij mij wasmachine is dat op delicaat programma (30gr) en alleen wasmiddel erbij. Werkt perfect en geen gedoe met waszakjes.
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Nog nooit gedaan.
Dure lingerie komt ook met zo'n zak, ook nooit gebruikt
Dure lingerie komt ook met zo'n zak, ook nooit gebruikt
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
Bij mij kwamen de broeken ook gedurende het wassen uit het meegeleverde waszakje. Dat gebeurt niet meer sinds ik twee zakjes over elkaar (in tegengestelde richting) gebruik. Dus als je ervoor kiest om het wel te blijven doen, dan is dat misschien een optie. Al geloof ik graag dat het gebruik van een waszakje niet zo hard nodig is.
Vrouwlief heeft ook alle waszakken en andere hulpmiddelen geconfisceerd. Was ook zonder zak dus, geen probleem afgelopen jaar en was toch minimaal 1x per week de assos. Mocht ie wel stuk gaan heb je een goede reden om een nieuwe te kopen
Je kunt ook een oude kussensloop gebruiken
Je kunt ook een oude kussensloop gebruiken
older Budweiser
Met de hand wassen, mensen kinderen we leven niet meer in de jaren '50... Echt nergens voor nodig. Het is een koersbroek, geen museumstuk.
- Sweety2008
- Forum-lid
Havanna herft gelijk ik was niets op de hand alles gaat de machine in. Lekker makkelijk:Phavana schreef:Met de hand wassen, mensen kinderen we leven niet meer in de jaren '50... Echt nergens voor nodig. Het is een koersbroek, geen museumstuk.
Ghost Nivolet 6LC