Gevallen in 2015
-
- Forum-lid
En de belangrijkste vraag: hoe is het met de fiets?
p.s. zo te lezen ben ik wel blij dat ik niet meer in het rivierengebied woon (al mis ik de Veluwezoom, waar ik wel eens heb moeten remmen voor een wild zwijn, en de heuvels bij Nijmegen)
p.p.s. Veel beterschap
p.s. zo te lezen ben ik wel blij dat ik niet meer in het rivierengebied woon (al mis ik de Veluwezoom, waar ik wel eens heb moeten remmen voor een wild zwijn, en de heuvels bij Nijmegen)
p.p.s. Veel beterschap
Kijk mama, zonder handen ................. Kijk mama, zonder tanden
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Tjonge jonge, wat een verhaal zeg, veel sterkte de komende tijd!
- Sweety2008
- Forum-lid
Ook van mij Beterschap en heel veel sterkte.
Ghost Nivolet 6LC
- de zwarten
- Forum-lid HC
Denk aan Pozzovivo, die enkele uren na zijn doodsmak in het ziekenhuis zegt dat hij er wil staan in de Tour de Suisse. Ik wil maar zeggen: kijk vooruit! En ga ervoor! Sterkte!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
de fiets heeft geen schrammetje. Ik heb de klap zelf opgevangen. Ik had dat veel liever andersom gezien. Liever een frame in puin dan een gebroken bekken.toerfietserftw schreef:En de belangrijkste vraag: hoe is het met de fiets....
Ik ga nog geopereerd worden maar dat wordt pas volgende week. Ze moeten de stalen platen nog bestellen en daar schijnen er maar heel weinig van te zijn.
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
Wat een vervelende val! Sterkte met het herstel!
Beterschap!
@Rob74 Van die platen lijken ze niks op voorraad te hebben. Ik had dat ook bij mijn eerste schouderoperatie en zelfs voor een sleutelbeen hebben ze nagenoeg geen voorraad.
Maar dat is wel balen hoor, want je wilt vooruit en nu lig je ook maar te liggen. Sterkte om die tijd al door te komen.
Maar dat is wel balen hoor, want je wilt vooruit en nu lig je ook maar te liggen. Sterkte om die tijd al door te komen.
Pfff, wat een verhaal. Je hebt er wel de pers mee gehaald:
http://www.nu.nl/utrecht/4047964/wielre ... -gans.html
De afgelopen weken heb ik een paar keer vreemde vogels (fazant, eend, ...) vlak voor m'n voorwiel gehad, gelukkig zonder gevolgen.
Sterkte met het herstel.
http://www.nu.nl/utrecht/4047964/wielre ... -gans.html
De afgelopen weken heb ik een paar keer vreemde vogels (fazant, eend, ...) vlak voor m'n voorwiel gehad, gelukkig zonder gevolgen.
Sterkte met het herstel.