Waar trainen jullie eigenlijk voor?
Voor een studie naar kuddediergedrag denk ik.MarkVeenstra schreef:Voor welke opleiding is deze enquete?
Ze polsen hoeveel mensen er klakkeloos zonder nadenken op ingaan, als je zo maar zo'n vraag op een forum plempt als zero poster.
-
- Forum-lid
@Mark Ik vraag het niet voor een opleiding, maar als onderdeel van een project waar ik aan werk bij ons communicatiebureau. Daarnaast ook omdat ik als (beginnend) fietser geïnteresseerd ben ik de motivatie van andere, meer ervaren fietsers. In hoeverre probeert iedereen zichzelf te verbeteren? Fietsen voor fun, gezondheid en/of sport?
Bedankt voor jullie reacties zover!
Bedankt voor jullie reacties zover!
-
- Forum-lid HC
Ik train wekelijks voor de tocht van volgende week!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik vind fietsen heerlijk en dat daarbij de conditie nog omhoog gaat is mooi meegenomen. En naar afloop de fiets oppoetsen daar word ik helemaal blij van.
Ghost Nivolet 6LC
Blerick is me ook net te ver om te fiets te laten poetsen want daar heb ik zo langzamerhand toch wel een beetje hekel aan gekregen
Maar ik fiets tegenwoordig alleen nog maar voor m`n plezier het is begonnen om meer conditie te krijgen en vorig jaar om wedstrijden te rijden
nu maakt het me allemaal niet uit en fiets omdat ik het leuk vind alleen dat ellendige poetsen
Nu valt het gelukkig mee maar in de winter dagelijks bijna
Maar ik fiets tegenwoordig alleen nog maar voor m`n plezier het is begonnen om meer conditie te krijgen en vorig jaar om wedstrijden te rijden
nu maakt het me allemaal niet uit en fiets omdat ik het leuk vind alleen dat ellendige poetsen
Nu valt het gelukkig mee maar in de winter dagelijks bijna
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- Sweety2008
- Forum-lid
Waarom niet kom maar gewoon langs dan poets ik jou fiets ook eventjes :)JM_H schreef:Het is dat je niet in de buurt woont; anders had ik graag mijn fiets met enige regelmaat bij je neergezet
Ghost Nivolet 6LC